Unbelievable! Nik Aziz Dah Terbuka Hati Untuk Kerajaan Perpaduan UMNO PAS


Pemimpin-pemimpin PAS didakwa berhadapan dengan satu lagi ‘perbalahan’ ekoran khabar angin bahawa kepimpinan tertinggi parti itu mengadakan pertemuan dengan rakan mereka dari Umno di ibu negara baru-baru ini.

Pertemuan majlis makan malam itu dihadiri oleh DS Najib Razak,Muhyiddin Yassin dan Nik Aziz.
SetPol MB Kelantan, Wan Nik Wan Yussof mengesahkan Nik Aziz hadir tetapi menegaskan, kehadiran beliau hanya atas jemputan menghadiri majlis santapan di Istana Terengganu, Kuala Lumpur bersama YDP Agung.

Dpetik dari Sayuti Omar, “apa yang saya dengar ini ialah perjumpaan ‘besar’ di antara tiga tokoh negara ini dari dua parti berlainan.” Presiden PAS Hj Hadi Awang turut diundang sama tetapi beliau dikatakan berada di London ketika itu.
Tak dapat dipasti samada Nasharudin mat isa hadir sama pada majlis itu.

Patutlah YB Fatah Harun asyik meroyan 2-3 hari ni mendakwa Hadi dan Nasharudin cuba memulihkan usaha untuk bekerjasama dengan Umno ke arah mewujudkan kerajaan perpaduan serta kerjasama politik dengan UMNO.

3 comments:

  1. Bosanlah isu kerajaan perpaduan & Nik Aziz ni...tak habis-habis!PAS dan tak nak, apalah nak dikecoh2 lagi...dah tutup cerita! kerajaan perpaduan hanya mungkin boleh diwujudkan bila Nik Aziz dah mati...bosan..bosannnnn

    ReplyDelete
  2. setuju, Nik Aziz lebih suka perpaduan dengan Brader Anwar Bin Ibrahim dan DAPigs, terserah nasibnya pada Ilahi. Memecah belahkan ummah untuk seorang yang sodomi dan agen yahudi, di akhirat kelak, jawablah!

    ReplyDelete
  3. tok soh dok cayo kecek ore tuo gilo nik ajiz tu..bilo nok pilihanrayo dio mulo lah buak kecek gilo dio tu..baso perut busukkk...

    ReplyDelete