Mai Tengok! DAP Komunis Pun Meroyan Teruk Dah!


Tuan-tuan pakat tengok sendirilah puak-puak komunis meroyan tak tentu hala. Keratan akhbar diatas menceritakan segala-galanya kebodohan puak komunis ini. Papan tanda yang biasa kita tengok dimana-mana bahawa itu adalah projek dibawah kerajaan BN.

Tapi DAP mungkin tak dapat terima hakikat bahawa perkara itu diketahui rakyat di Selangor. Lalu dengan tak malunya disini mereka letakkan banner projek menggunakan wang rakyat. Ya benar, itu adalah wang rakyat. Gamabr malaun meroyan disitu adalah Yb chong chieng jen dan tony puaka MP Pj Utara.

Persoalan disini, mengapa mereka tak protes signboard projek kerajaan pakatan haram yang semakin bercambah seperti di Penang, Selangor, Kelantan dan Kedah?
-Adakah di P.Pinang kerajaan negeri membangunkan negeri menggunakan wang poket sendiri atau wang parti DAP sendiri? Duit RM100 yang bagi kepada warga tua tu duit LGE kah? atau memang benar duit judi?
-Adakah di Negeri Tadbiran pakatan haram yang banyak papantanda 'projek kerajaan pakatan haram' menggunakan dana dari parti dan duit poket Ostad Zizan, Khalid dan Pok Nik?
-Kenapa Puak DAP komunis celaka tak mau bagitau rakyat bahawa itu juga wang rakyat?
Jawab Tony Puaka jawab?
-Adakah DAP Komunis dapat mentadbir negeri tanpa gunakan wang rakyat yang diperolehi dari pelbagai jenis cukai dan duit rakyat?

Sungguh jahanam dan bodoh puak komunis ini mengapi-apikan rakyat dengan perbuatan bodoh mereka yang akhirnya memakan diri sendiri.

2 comments:

joe labu said...

sialan..
dh nampak terang agenda bawaan chin peng ini..
tu pun ada melayu yg masih buta hati..

Anonymous said...

Mereka memang dilahirkan menjadi bodoh... tanpa segan silu menyalahkan org lain yang akhirnya rakyat tahu siapa yg sebenarnya asyik bermain politik. Sepatutnya bila dpt kuasa berilah khidmat kpd masyarakat/rakyat tetapi mereka masih ditakuk lama, buat kerja seperti belum dpt kuasa... membangkang membuta tuli, mencari isu supaya rakyat marah kpd BN yg akhirnya memakan diri sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...