Mesti Baca! Alasan-alasan pembelaan yang berbaur politik PRO PAKATAN RAKYAT didalam Keterangan Pembelaan Anuwar.

Mari kita lihat Alasan pembelaan yang berbaur politik PRO PAKATAN RAKYAT didalam Keterangan Pembelaan Anuwar.

1.Anuwar tidak liwat Saiful sebab Mahkamah tidak bertindak adil kepadanya.

2.Anuwar tidak liwat Saiful sebab pada tahun 1998 beliau dipecat oleh Dr. Mahathir.

3.Anuwar tidak liwat Saiful sebab selepas beliau dipecat ada gerakan reformasi.

4. Anuwar tidak liwat Saiful sebab akibat kezaliman Dr Mahathir, UMNO, Polis dan Peguam Negara , beliau pernah dipenjara selama 15 tahun.

5. Anuwar tidak liwat Saiful sebab selepas diliwat pun Saiful tak mengadu sakit atau trauma, malah lepas kena liwat boleh minum kopi lagi dengan Anuwar. Anuwar pun tak kunci pintu bilik, Saiful tinggi 6 kaki, mana Anuwar yang dah 60 tahun boleh liwat dia. Kalau liwat pasti Saiful tak boleh pergi function PKR pada esoknya.

6. Anuwar tidak liwat Saiful sebab selepas kena liwat Saiful pergi jumpa Najib dan Rosmah, ada cakap telefon dengan Musa Hassan dan jumpa Rodhwan di hotel.

7. Anuwar tidak liwat Saiful sebab dia buat quotations dari Quran, Shakespeare, English case reports, Indian case reports dan juga Malayan Lawyer Journals.

8. Anuwar tidak liwat Saiful sebab Prime Minister Dato' Seri Najib Razak berkonspirasi "to send me into political oblivion by attempting once again to put me behind bars."

9. Anuwar tidak liwat Saiful sebab Anuwar kata "I therefore declare that I have no faith whatsoever that justice will prevail in these proceedings notwithstanding the valiant efforts made by my defence team"

10. Anuwar tidak liwat Saiful sebab dia tak nak mandi kolah lagi di Sungai Buloh dan dia ikut stail Nelson Mendela. Dia hero macam Nelson Mendala!!!

Apa yang dapat diihat ialah kenyataan ini seperti alasan alasan pembelaan Anwar dibuat oleh PASUKAN GUAMAN PRO PAKATAN RAKYAT.

Dengan memperlihatkan situasi mutakhir dimana memperlihatkan bahawa Anuwar dimana Orang Kena Tuduh Tersebut berada di puncak tertinggi kepimpinan sebagai Ketua Umum dan didalam Pakatan Rakyat dimana Anuwar telah pun menjadi KETUA PEMBANGKANG DIPARLIMEN yang menuduh UMNO-BN sebagai penyebab utama kepada pertuduhan sodomi 2.0 anuwar.

Apakah Sebenarnya Kenyataan Anuwar didalam mahkamah dapat diterima sekiranya Rakyat berpeluang untuk duduk dibarisan juri penghakiman?

-Mahadi Mahbol-

No comments:

Post a Comment