Pakatan Haram Kalau Berani Try La Sabotaj!!


Pemuda UMNO negeri menyifatkan cubaan pihak tertentu untuk mensabotaj majlis Rumah Terbuka Malaysia Aidilfitri di Permatang Pauh pada Ahad ini yang bakal dihadiri Perdana Menteri sebagai tindakan kebudak- budakan.

Ketuanya, Ir. Shaikh Hussein Mydin berkata, pihak yang cuba mencetuskan kekacauan di majlis itu ternyata dalam keadaan terdesak untuk meraih semula sokongan rakyat terhadap mereka.

Sehubungan itu, tegas beliau, pihaknya sedia menghadapi sebarang kemungkinan dan akan memastikan majlis tersebut berjalan lancar seperti dirancang.

“Kalau nak malukan Perdana Menteri dan menteri-menteri Kabinet yang akan hadir ke majlis tersebut, itu perangai budak-budak.

“Itulah cara politik kotor pemimpin pembangkang, takut nak berdepan secara ‘gentleman’.

“Kami Pemuda UMNO sudah bersedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan,” katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.

Sementara itu, sumber risikan pasukan keselamatan memberitahu, terdapat rancangan untuk mensabotaj majlis berkenaan.

Menurut sumber, ada pemimpin politik mengarahkan pengikutnya hadir dengan berpakaian kuning sambil membawa sepanduk ke majlis itu.

Majlis Rumah Terbuka Malaysia Aidilfitri tahun ini akan diadakan di padang Sekolah Menengah Kebangsaan Guar Perahu yang terletak dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Penanti pada Ahad ini bermula dari 11.30 pagi sehingga 1 tengah hari.

Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri, Datin Seri Rosmah Mansor dijadual menghadiri majlis rumah terbuka itu yang dijangka dihadiri 10,000 tetamu.
Puak pakatan haram anjing DAP memang nak buat perangai macam budak-budak bangang.
AS nak pesan, bukan semua benda kita perlu politikkan!
Di majlis aidilfitri yang sepatutnya sesama Islam kita saling bermaafan, puak-puak khawarij pas dan pkr tergamak nak sabotaj dan menghuru-harakan majlis.
Apa punya jenis manusia la depa nih!
Kalu esok depa buat prangai buat kacau depan mata AS, siap lah, sekoq-sekoq AS balun! Dasar biadap!


ADUN PKR Sungai Bakap buat majlis rumah terbuka esok malam, tak sikit pun AS nak heran. Kalau AS jenis hati busuk macam puak pas dan pkr, macam-macam cara AS nak buat untuk sabotaj dan memalukan majlis depa. Tapi kita bukan perangai buruk macam depa tuh!

Lagi ulasan berkenaan perancangan jahat melakukan kekacauan oleh puak pakatan haram, sila baca di blogpisau.net

1 comment:

  1. hang ingt pnyokong PR ni prangai mcm hang ka?sapa nk sabotaj sapa ni?brckap ikut pungkok.

    ReplyDelete