Adakah Ini Gadis Yang Bikin Khairul Fahmi@Apek Lupa Diri? (Pics)

Pagi-pagi ni aku nak layan dengan hangpa cerita keeper Malaysia yang jadi kegilaan sekarang nih sempena perlawanan hidup mati malam ni untuk kelayakan Piala Dunia.
Jangan salah paham, blog aku tetap blog politik untuk menghentam pakatan haram tapi skali skala tak salah rasanya nak jadi kaki gosip jugak. Hehe.

Inilah gadis yang dikatakan namanya Dahlia Teck. Dari sumber, minah ni ada hubungan dengan Apek. Seserius mana aku pun tak pasti. Laki mana yang tengok pun cair kan?

Nih SS Facebook dari tunang Apek yang menggambarkan seolah-olah wujud satu ketegangan perhubungan yang amat dahsyat sampaikan dikatakan apek meninggikan suara kat bakal mak mertua dia.
Dasyhat la jugak tahap stress Elia si tunang Apek sekarang ni.

Pompuan mana yang tak jaki kalau tengok tunangnya bermesra dengan pompuan lain. Seksi plak tuh!

Gambar masa hari pertunangan Apek dan Elia. Aku doakan jodoh depa ada, banyakkan bersabar menghadapi segala rintangan dan dugaan yang hadir.

Yang penting, kalau ESOK apek jadi 1st eleven, JANGAN SESEKALI HILANG FOKUS DAN PAMERKAN AKSI TERBAIK UNTUK MEMBANTU MALAYSIA MENGATASI SINGAPURA! INI YANG PALING PENTING!! ADA PAHAM!!

Amacam? Tak reti aku nak jadi ala-ala blog beautifulnara yang menggosip sana sini pasai selebriti dan artis. Sekali sekala layan je le..

1 comment:

Dylan Faris said...

Hidup mati Harimau Malaya dan jutaan rakyat Malaysia tangan lu apek...tolong kasi fokus game..jgn lu ingat awek aje..simpan dlm glove...wa mao lu utamakan negara..apapon kita doakan apek terus gah...Tpulang lah Rajogupal...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...