Anwar bacol respon kisah liwatnya melalui twitter yang dikendali oleh 'budak kopi'nya sahaja


Anwar mendiamkan diri tanpa sebarang sidang akhbar. Tapi twitternya saja yang respond. Twitter Anwar pun dikendali oleh 'coffee boy'nya saja.hahaha
Yang Anwar tau tuduh sumber pendedahan liwatnya itu datang dari SB Malaysia yang tadak bukti.. Jangan lari ke Kedutaan Turki lagi sudah la..

Anwar, mana mau lari lagi haa! Dah suruh bersumpah sampai berbuih-buih mulut sampai la hang tak buat, duk spin merata-rata. DS Najib yang hang tuduh kononnya 'ada bukti' hubungan dengan Altantuya pun depan aku masa PRK Parlimen Pmtg Pauh bersumpah dalam masjid bahawa beliau tak pernah kenal atau terlibat dengan Altantuya tu!

Stetment twitter AJK Pusat MCA mengatakan ia seolah-olah satu perangkap tapi ternyata hang tak mengelak umpan. Orang yg beriman dan berakal panjang akan tolak 'umpan' itu, tapi hang ngapp saja.. JANJI APA??
JANJI JAMBOOO.. ha ha (mcm hang perkecilkan SB)


KUALA LUMPUR 12 Dis — Datuk Seri Anwar Ibrahim menggunakan Twitter pagi ini untuk mengetepikan pendedahan WikiLeaks bahawa perisikan Australia percaya beliau terlibat dalam kes liwat keduanya dengan mengatakan sumbernya sudah pasti Cawangan Khas SB Polis Diraja Malaysia .

Ketua Pembangkang itu memberikan respons menerusi akaun Twitter apabila ditanya oleh beberapa pengikutnya “Sumber Polis SB Malaysia Bukti tak ada ” kata Anwar .

Dalam respons terdahulu bekas timbalan perdana menteri itu berkata “sumber SB Malaysia ha ha”

Pendedahan WikiLeaks mendominasi aliran mesej Twitter di Malaysia hari ini dengan ahli-ahli politik dari Barisan Nasional BN dan pengikutnya memberikan respons ke atas pendedahan terbaru ini.

“Ia satu perangkap ia seolah-olah perangkap tetapi sasaran pula tidak dapat mengelak umpan ” kata ahli jawatankuasa pusat MCA Datuk Ti Lian Ker dalam mesej Twitternya

No comments:

Post a Comment