Selangor Bagi Duit Seorang RM100 Untuk Shopping Raya!!


Nampaknya Kerajaan pakatan haramSelangor juga dah desperado dengan terpaksa meniru idea DAPig Penang dengan mengadakan program beri RM100 SETAHUN untuk memancing pengundi selangor di kalangan warga usia emas!

Dikenali dengan Kempen "JOM SHOPPING" dengan amaun "RM100" pengundi warga emas di Selangor sahaja boleh membeli barang kat mana mana pasaraya yang setuju berkerjasama dengan Kerajaan negeri pimpinan Parti Kencing Rakyat (PKR)!

Nampaknya Pakatan Haram begitu yakin ramai pengundi kawasan mereka akan terpengaruh dengan wang saku yang diberi oleh Kerajaan di bawah Khalid Gagap. Taktik yang sebijik-sebijik ditiru dari idola mereka DAPig P.Pinang dimana tujuan utama untuk memancing undi warga emas yang mana majoritynya adalah pengundi UMNO/BN!

Rakyat perlu sedar duit yang diberi bukanlah atas dasar bantuan kemanusian tetapi atas dasar mencari publisiti murahan dan menipu rakyat warga emas sahaja!

Cuba anda fikir sejenak. Cukupkah Rm100 untuk shopping?
Apakah semua barangan yang anda perlu boleh diperolehi dengan Rm100?
Kerana duit Rm100 jangan merana 100 tahun kerana pangkah pilihan yang salah!

AS kena highlightkan disini yang mana Kerajaan UMNO BN dah bagi macam-macam kepada rakyat.
Nak cerita satu persatu sampai esok pagi pun tak habis.
AS bagitau satu contoh, bantuan diberikan sebanyak RM300 SETIAP BULAN untuk OKU, Orang Miskin dan Orang Tua melalui JKM!

Rakyat Selangor dan P.Pinang yang dapat RM100 ni tolong pikir dengan otak, jangan mudah diperdaya dengan barua-barua DAP yang akan menghancurkan Islam dan Melayu di bumi bertuah Malaysia Ini!

sumber pic:shizone

No comments:

Post a Comment