Kurang Ajar, Anggota Dewan California Beri Nama Anjingnya "Muhammad"

Muka seorang Kafir Harbi...

Seorang anggota dewan California Selatan mendapat kecaman keras kerana percakapannya dalam sebuah pertemuan awam, dia menyebutkan bahawa telah memberi nama anjingnya sama dengan nabi umat Islam, "Muhammad".

Dewan Hubungan Islam-Amerika (CAIR) telah meminta Derek Reeve meminta maaf atas komentarnya pada pertemuan dewan San Juan Capistrano. Kelompok advokasi Islam ini mengatakan Reeve memberikan nama anjingnya America dan Muhammad selama diskusi tentang sebuah taman anjing baru.

Direktur eksekutif CAIR di Los Angeles mengatakan meskipun Reeve memiliki hak untuk kebebasan berbicara, komentar menjijikkannya adalah tidak pantas bagi seorang pejabat yang terpilih. Walikota dan anggota dewan lainnya juga mengkritik Reeve.

Laporan dari Orange County Register menyatakan bahawa Reeve mengatakan ia memberi nama anjingnya Muhammad sebagai pernyataan politik.

MAKIN MELAMPAU PUAK KAPIR HARBI NI.
TIDAK MUSTAHIL SEANDAINYA JIKA PAKATAN HARAM MEMERINTAH MALAYSIA (NAUZUBILLAH), PERKARA SEBEGINI BOLEH BERLAKU DI MALAYSIA DISEBABKAN KEBACULAN PAS MEMBONTOTI PUAK KAPIR HARBI DISAMPING ATAS DASAR KEBEBASAN BERSUARA DAN MENGELUARKAN PENDAPAT.

1 comment:

  1. TAKMO BACA SBB HATI SAKIT SGT2!! CUMA BOLEH KATA KA MAT SALLEH KURANG HAJAR NI, NAMA ANJING DIA TU SAMA DGN MUHAMAD-MUHAMAD YG POK NIK KTA LAHIR DI KAMPUNG2 DI KELANTAN, BUKANNYA SAMA DGN NABI JUNJUNGAN KAMI TU! IBARAT LANGIT DGN BUMI!!!

    ReplyDelete