Zue seksi, Kau menawan kalbu ku..


"PKR ini siapa punya? Kita yang punya mereka nak sibuk mengapa? Kita hendak letak kerusi (Ketua Umum) itu di atas ke, di bawah ke, suka hati kitalah," kata Ketua Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Zuraida Kamaruddin ketika menyampaikan ucapan penggulungan pada Kongres Nasional PKR di Dewan Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) di sini, Ahad.

Menyebut tentang 'ucapan penggulungan' terasa sayu pulak hati AS mengenangkan PKR yang sedang gulung tikar. Agaknya itulah ucapan penggulungan terakhir setelah membuang masa kira-kira 10 tahun mempertahankan Anwar.

AS rasa ramai yang kecik hati dengan kata-kata sexy lady tu. Setau AS, dalam negara demokrasi semua parti adalah hak awam. Lainlah negara komunis atau sosialis. Najib dan Rosmah kena kutuk, kena tohmah, dan dilontarkan pelbagai fitnah namun tidak pula melenting mengatakan hal peribadi mereka, 'mereka punya pasal'.

Najib dan Rosmah sedar dan faham tentang politik.

AS bukan nak campur tangan hal ehwal parti zu sexy tu tapi risau jugak kalau lah PKR tak boleh ditegur, bagaimana jika mereka berkuasa dalam kerajaan?

1 comment:

eM JaY... said...

mak cik nih ada jer kenyataannya.semua kenyataannya dari kes pembunuhan zalim hingga sekarang dan mungkin seterusnya,dah banyak menampakkan siapa mak cik nih sebenarnya.nama jer yb...tapi....hehehehehehe...hampeh!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...