Must Read! Gelagat Politik PAS yang amat menjelekkan sekali!


1.Sehingga kini sejak pru 12 2008 , sudah 15 prk telah berlangsung dan sudah hampir 15 kali penamaan calon berlaku. Kita semua dpt melihat dgn jelas bagaimana tingkah laku penyokong pas yg kononnya sentiasa berdakwah Islamiah.

2.Gelagat para penyokong pas yg ganas lagi agresif itu telah mencemarkan imej islam dan telah mencerminkan bagaimana sebenarnya wajah politik dan budaya mereka.

3.Sikap suka memperlekehkan dan menghina keislaman org lain itu membuktikan akan kesesatan mereka dlm menghayati fitrah agama Islam, ditambah pula dgn pelbagai banner dan propaganda poltik murahan picisan mereka yg jelas menampakkan tahap pemikiran mereka.

4.Provokasi politik yg tak perlu sesama bangsa dan sesama agama adalah mainan pas demi membuktikan kpd dap bahawa mereka pas adalah agen terbaik utk memcahbelahkan bangsa melayu dan umat islam seperti mana yg DAP mahukan sangat.

5.Kita berasa pelik dgn cara budaya poltik pas yg sanggup dan tergamak memperlekehkan dan menghina sebangsa dan seagama demi utk menyatupadukan bangsa dap ,kita juga berasa amat hairan dgn sikap dan cara puak pas berdakwah islamiah dimana pendakwahan islamiah mereka teramatlah jelas jauh terkeluar drpd fitrah islam sebenarnya.

6.Sikap mereka yang berat sebelah dan berkepentingan poltik dlm pendakwahan islamiah jelas telah mencemar sifat baik agama islam itu sendiri mereka seolah lebih alim dan lebih islam drpd org lain.

7.Setiap hari puak pas hanya menyerang pihak umno sahaja dan pelbagai macam bentuk penghinaan dan perlekehan mereka lakukan tanpa henti terhadap sebangsa dan seagama.

Itulah hakikatnya tentang poltik pas.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...