Hadi Awang Backing Sakan Anwat nampak? Ada Apa-Apa Ka?

Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang menolak cadangan penubuhan suruhanjaya diraja bagi menyiasat kes video seks yang dikaitkan dengan seorang pemimpin pembangkang.

Abdul Hadi sebaliknya menyifatkan cadangan penubuhan suruhanjaya itu sebagai 'mengarut' selagi tiada wujud ketelusan dan keadilan berhubung dakwaan tersebut.

"Itu semua (cadangan penubuhan suruhanjaya diraja) ialah kenyataan yang mengarut selagi tak ada ketelusan dan tak ada keadilan. Tak betul tu. Bawa kes ini ke Mahkamah Syariah ikut perundangan Islam," katanya.

Abdul Hadi seterusnya menggesa pihak polis menjalankan siasatan secara telus berhubung kes tersebut, termasuk ke atas semua pihak yang terlibat dalam pembikinan serta rakaman video itu.

AS: Suara Pok Nik tenggelam terus dalam isu ini. kemanakah dia menghilang?

2 comments:

Anonymous said...

Knp nak tolak Suruhan Diraja bila terkena kepada si polan yang anugrah tuhan tu yang sebelum duk lantang suara skit2 desak kerajaan tubuh suruhan Diraja dalam beberapa kes..Biar kebenaran terungkai wahai Hadi?kata anwar lelaki dalam video tu perut boroi sape erk,,xkan hadi awang kot

Unknown said...

Setuju. Time isu yang untungkan dia, asyik minta Suruhanjaya Diraja. Tapi bila isu yg x untungkan dia, langsung x nak pertimbang... Ni ke contoh ulama yang adil?

Tuan, pohon linkkan blog saya di blog tuan. Blog baru pro-BN. Saya telah linkkan tuan di blog saya.

http://apakecoh2.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...