Keri Kembang Juboq Dah Ka?

Ini komen yang AS terima berkenaan penganjuran Karnival Kerjaya Pemuda BN yang berakhir semalam di mana rata-rata media telah memaklumkan ia mencapai sasarannya.
Bagi AS mudah saja, benda baik kita kena la puji. Sedangkan budak-budak yang anti BN seperti komen dibawah pun puji dengan penganjuran karnival ini, mengapa kita tidak.

Bab suka atau tidak pada kerry itu nombor 2, yang penting kepentingan parti melebihi kepentingan mana-mana individu sekalipun.

Diharap Sdr Kerry janganlah mudah berpuas hati dan seronok hingga kembang juboq dengan kejayaan program ini. Banyak lagi onak dan duri yang perlu dilalui selepan ini dalam meningkatkan lagi kepercayaan anak muda untuk menyokong UMNO/BN.
"aku pegi tdi,so far mmg takde pe mslah bnde ni,dah anjuran pemuda BN,lantak die laa nak letak name BN,takkn nak letak pemuda PAS plak,n aku puji sngt2,sistematik,die bagi barkod sorng satu pastu pegi company mane2 apply scan je,sngt2 sistematik,dpt ke tak belakng kire yng pntng kite usehe,n aku sokong tindkn n usehe serte penganjuran die,even aku mmg anti BN tp karnival ni aku sokong,klau ssape dah pegi tau laa nak judge cm ne,klau tak pegi gi,aku rase baik tak pyh judge pape,hahahaaa....."
p/s:Betui ka Kery nak mai rasmi Mesy Pemuda Bhgn Nibong Tebal pada tahun ni?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...