807 Ahli DAP Kaum India PP Keluar Parti Masuk MIC Pasal LGE Penipu!


807 anggota DAP P. Pinang keluar parti sertai MIC

BUTTERWORTH 29 Mei - Seramai 807 anggota DAP pelbagai kawasan parlimen di Pulau Pinang bertindak keluar parti dan menyertai MIC kerana tidak puas hati dengan hala tuju parti itu serta janji kosong pemimpinnya.

Presiden MIC Datuk G. Palanivel berkata, tindakan itu diambil dengan rela hati kerana individu terbabit berpendapat perjuangan mereka dalam DAP sia-sia.

"Mereka bertindak demikian kerana mendakwa parti pembangkang hanya menabur janji kosong, dan apabila masalah rakyat dirujuk, mereka tidak mampu menyelesaikannya.

"Mereka juga memaklumkan kepada saya bahawa bantuan yang diterima di kawasan mereka disalurkan oleh Barisan Nasional (BN) dan MIC,” katanya kepada pemberita selepas bertemu masyarakat India di sini malam ini. –Bernama

Kaum India dalam DAP di PP pun dah sedar bahawa mereka selama ini hanya diperkudakan oleh si Racist DAP. Ternyata hala tuju DAP tidak lain tidak bukan iaitu hanya untuk terus memajukan kaum cina saja. janji kosong DAP terutamanya LGE ni semua kita dah maklum yang apek ni kaki penipu kuat.
Banyak dolak-dalik dan suka mengambil kredit usaha orang lain ialah satu contoh tabiat buruk LGE musibat.


Bagaimana pula persepsi yang bermain diminda melayu-melayu dalam PAS dan PKR yang terus setia membuntuti DAP? Masihkan anda buta, pekak dan bisu tanpa luaskan pandangan anda betapa agenda DAP amat berbahaya dan satu ancaman besar kepada Kedaulatan Islam dan melayu di Malaysia?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...