Mat Sabu Akan Kumpul 100K Umat Melayu Berdemo Di PP Selepas Bersih 2.0!

Oh Bang Mat! Semakin hari semakin melampau nampaknya. Ingat bila dah jadi Timbalan Presiden Parti Kebajikan dah rasa diri tu habih besar ke? Bangmat kena tau! Dari 15 kerusi DUN UMNO Bertanding di PP, 11 kerusi UMNO menangdan kerusi inilah kerusi BN yang ada di PP! Ini menunjukkan majoriti melayu PP memang sokong UMNO/BN dan tolak pakatan haram DAP!


Bang Mat tengok di Kampung Bang Mat di Parlimen Tasek Gelugor sudah le, semua seat DUn dan Parlimen pakatan haram gigit jari. Tinggai la bang mat dengan 2-3 kerat cai-cai bongok duk jilat juboq DAP! Apa yang sebenarnya Bang Mat nak buktikan ni?

Kalau setakat berhimpun nak panggil orang luaq PP baik tak payah la kot. Dah memang fakta majoriti melayu menolak Pakatan Haram di PP, terima sajalah fakta ini.Orang melayu yang celik hati semua sedar tentang agenda jahat LGE KM paling celaka dalam sejarah menganiaya/meminggirkan orang melayu dan memperjuangkan Malaysian Malaysia.

Bang Mat ada agenda lain ni! Nak mintak LGE naikkan elaun Director Pihak Berkuasa Air (PBA) kot?? Tak cukup lagi ke Bang Mat?
Patut la sakan nak main wayang sampai nak jadi hero di PP pulak! Sudah-sudahla MAT SABU 121!!

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu berkata, satu perhimpunan umat Melayu Pulau Pinang akan diadakan untuk menempis anggapan kononnya mereka tidak sokong Kerajaan Pakatan Rakyat negeri. Katanya, ia akan diadakan selepas berjaya mengadakan perhimpunan aman Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (Bersih) 2.0 pada 9 Julai nanti.

Semua agenda tambahnya, telah dibincangkan secara tidak formal dengan Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim dan akan dipanjangkan kepada Pengerusi PKR Pulau Pinang, Datuk Mansor Othman serta Pesuruhjaya PAS negeri, Ustaz Saleh Man.
"Perhimpunan orang Melayu di Pulau Pinang juga harus diadakan sebagai tanda mereka tidak terjerat dengan mainan politik jahat Umno dan Barisan Nasional (BN) yang tidak sudah-sudah melemparkan padangan negatif terhadap Kerajaan Pakatan Rakyat," -
haprakdaily

2 comments:

Anonymous said...

kenapa anak seberang dah takut ke .dengan mat sabu akan kumpul 100kumat melayu berdemo kah kah kah ......

Anonymous said...

mat sabun!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...