Akhirnya: Kumpulan Sepah Berpecah Kerana Tiada Persefahaman Antara Mereka

AS selitkan sikit ye baba artis lawak ni.
Sayang sekali, bila dah di puncak kegemilangan, perkara sebegini yang terjadi pada mereka.
Beringatlah, bersatu kita teguh, bercerai kita roboh!

Kumpulan sepah maharaja lawak sah berpecah kerana tiada persefahaman antara mereka. Salah faham dan masalah peribadi merupakan punca kepada kumpulan sepah berpecah dan membawa haluan masing-masing. Difahamkan ahli kumpulan sepah sudah tidak bersefahaman sejak dari program raja lawak lagi dan mereka terus membina teguh nama sepah sehinggalah program maharaja lawak.

Menurut Jepp sebgai ketua kumpulan sepah. Selepas kemenangan itu (Raja Lawak 2009), semua displin dibentuk oleh anggota Sepah semakin berkurangan dan ia terus tenggelam apabila kami berjaya mencipta nama. Kemudian Tuhan memberi peluang kedua di dalam Maharaja Lawak, kami bina semula nama Sepah itu, tetapi hari ini saya nekad berpecah selepas sekian lama memendam perasaan.

Kata shuib pula, Saya sayang kumpulan Sepah tetapi jika Jep sudah berkata begitu, saya ikutkan saja. Perkara ini memang ada kami bincangkan sebelum ini. Saya tidak ada apa yang ingin dicakapkan kerana perkara ini baru hari ini diputuskan dan kami akan berpecah, apa yang saya boleh buat saya akan menjaga diri sendiri selepas ini.

Apapun, kumpulan sepah memang terbaik dan jika dilihat dari luaran jelas sekali mereka serasi bersama. Diharapkan agar mereka berganding semula dan lupakan kisah lampau.

1 comment:

leekonu said...

sepah dah BERSEPAH SANA SINI masa nak raya ni lak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...