PAS Bakal Bergabung Bersama Hindraf! Sempoi!!


Hadi Awang dahulu berkata bahawa berkawan dengan kafir itu haram, tetapi hari ini PAS bukan sahaja berkawan dengan kafir malah bagai menjadi anjing kurap dan budak suruhan kafir harbi.

Keratan FB diatas menunjukkan bahawa PAS bakal meneruskan tugas mereka menjadi balaci kafir harbi. Kenapa kafir harbi? Kerana puak-puak ini pernah merusuh melawan kerajaan pada tahun2007 yang lalu dan banyak tingkah laku mereka yang memporak-porandakan negara.

Kata pakatan haram mereka bukan parti perkauman, tetapi Makkal Sakhti yang 100% dari kaum India bukankah itu parti mengikut kaum? Kenapa kaum India dalam hindraf tidak memilih saja PKR sebagai platform untuk mereka berpolitik?

Nampaknya pergolakan dalam PR bagi merebut kerusi dalam PRU13 nanti akan lebih kronik jika watak parti hindraf ini berada dalam pakatan haram. Adakah hamPAS sendiri bakal memberi kerusi mereka kepada hindraf?

1 comment:

Anonymous said...

Kebanyakan Cina dalam MCA India dalam MIC yang menyembah tok kong masih lagi tau menghormati Agama Islam tetapi Cina dan India dalam DAP dan PKR kebanyakan beragama kristian sangat biadap langsung tidak tau menghormati agama Islam khasnya dan orang melayu amnya. Fikirkan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...