Lagi Tanda PAS Kelantan Akan Rebah! PAS Bachok lumpuh?

Berita telah melaporkan bahawa seramai 100 penyokong Pas di Bachok termasuk tujuh pemimpin cawangan keluar parti dan menyatakan sokongan kepada perjuangan UMNO untuk menerajui kembali pentadbiran kerajaan negeri pada pilihan raya umum akan datang.

Mereka menyatakan ikrar tersebut semasa menghadiri sesi penerangan mengenai hala tuju perjuangan UMNO yang disampaikan oleh Pengerusi Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed di Bachok dua malam lepas.

Sesi penerangan selama hampir dua jam itu berlangsung di kediaman Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bachok, Datuk Dr. Ilias Hussain di Kampung Teratak Pulai di sini dan turut dihadiri Ketua UMNO Bahagian itu, Datuk Dr. Awang Adek Hussin.

Ketua kumpulan berkenaan, Ismail Abdul Rahman, 63, dari Kampung Panchor, Gunung berkata, 100 bekas ahli dan penyokong Pas yang hadir pada pertemuan itu adalah ketua keluarga yang akan membawa lebih banyak sokongan kepada UMNO pada pilihan raya akan datang.

Nampaknya, dari hari ke hari, semakin jelas perjuangan pas yang palsu makin ditolak oleh rakyat Kelantan terutamanya.
Taktik memukul gendang hudud ternyata gagal dan memakan diri sendiri. Hidung PAS yang dicucuk erat oleh DAP merupakan satu faktor utama bagi para penyokongnya meninggalkan pas parti pelesu.
PAS hamPAS bakal tumPAS dan melePAS!

3 comments:

Anonymous said...

Baru dapat berita Pas Pokok Sena Kedah dan Pas sitiawan Barat pun hancurr.

praha2 said...

eden dah cakap dari dulu lagi pas dah tak relevant lagi. jadi hai oran yang ado bersamo pas keluar lah dan sokong UMNO untuk maso dopan anak dn cuc kito. jangan dongar apo yang dio cakap sebob nyo tak ado yang bolih di buet. duit tak do perancangan tak do pandai ceramah jo sano sini coramah tak do korjo lain. rakyat kempunan air borsih tak bolih bori apo ke jadahnyo lobih 20 tahun memerintah masih nak guno air porigi dan air hujan? udah lah pas dari kodah sampai ke kolante samo jo baik hadi,si ajis,mahffod, salahhuddin, tak berfaedah bori dio kerusi keparlimen tak satu pun yang ado dapet olih rakyat. eden syorkan oran dikawasan mano pas monang buang lah tak gunonyo. haprak.

Abu Garcia said...

Come on ahli anjing* ..let's party .... get the bitches** together ... free can take-booze*** ... free for all


*PAS (bahasa Croatia/Serbia)
** anjing betina
*** beer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...