Lebih 10,000 Rakyat Bersama PM Di Penang! Petanda Orang Cina Kembali Kepada BN? (Gambar-Gambar)

Alhamdulillah, majlis rumah terbuka anjuran BN Pulau Pinang yang berlangsung di Tanjong City Marina, Georgetown sebentar tadi berlangsung dalam suasana yang cukup meriah sekali dimana menurut laporan lebih 10,000 rakyat Pulau Pinang yang majoritynya kaum cina telah hadir.

PM, DS Najib yang hadir turut gembira dengan sambutan yang telah diberikan. Mudah-mudahan ini adalah satu petanda positif dalam usaha BN merampas kembali Pulau Pinang. Majority rakyat Pulau Pinang dilihat semakin sedar dengan permainan politik murahan Guan Eng yang hanya tau banyak cakap saja dan semua yang dilakukan oleh Guan Eng adalah retorik semata-mata.

Tiada yang mustahil bagi BN merampas kembali Pulau Pinang!





4 comments:

Anonymous said...

belum tentu depa sokong BN. ada nampak kelibat guan eng.. takkan dia sokong BN kott..

apa2 pun, BN kena kerja lebih keras, kalau tak dikerjakan oleh juak2 DAP tu

CUPING MERAH said...

Atas arahan LGE rkyat pulau pinang di suruh menyambut najib..biar ramaikan...biar najib bersemangat dan pru cepat diadakan...ini hakikat..

Anonymous said...

Mereka semua sudah di bayar olih LGE utk hadir, buat Najib syok je tu. Mana bolih percaya puak2 di Pulau Pinang, sama dgn puak2 Kelantan. Bagi ambik, undi jangan. Do not fall to their tricks.

Anonymous said...

cina penang pekat cauvanis nya..jgn percaya sgt bro..PM bagi duit sapu, bantuan sekolah cina sapu..bila nk undi dia pikir masa depan bangsanya, akhirnya pangkah DAP..semangat cina tak macam melayu bro, melayu mudah luntur kalu di sogok..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...