Bukti Proton Terbaru Akan Dipasarkan Tak Lama Lagi..


versi fotoshop

Ada orang terserempak dengan orang tengah shooting iklan untuk promo model proton ini yang dijangka akan dilancarkan pada bulan depan. Tapi katanya director iklan tu kedekut nak snap pic untuk di'reveal' kepada public&Cantik dan banyak kemajuan dalam proton model ni.


Apa yang boleh kita huraikan untuk gambar di atas? Yang pastinya memang kita dapat melihat rupa sebenar P3-21A yang kemungkinan besar sedang dalam proses “shooting” iklan tv. Tapi disebaliknya timbul persoalan bagaimana orang luar boleh berada di kawasan ini.

Adakah tiada kawalan ketat dibuat oleh pihak agensi yang ditugaskan dalam pembikinan iklan ini? Adakah pihak Group Marketing Proton terlepas pandang & tidak memantau agensi pengiklanan tersebut? Sepatutnya untuk pembikinan iklan sebuah model baru, lokasi tersebut perlulah secara tertutup dengan kawalan ketat oleh pihak pengiklanan.

Jika dilihat pada gambar di atas, nampaknya lelaki yang berbaju hitam itu cuba menghalang gambar kereta ini daripada diambil. Tapi silap diorang juga tak jaga lokasi tu, betul tak? Apa pendapat anda? Yang pastinya semua amat teruja dengan gambar baru ini.-Sumber

1 comment:

Anonymous said...

TERBAIK BRO...
NI KALAU AKU JARUM SKIT KAT DADY AKU CONFIRM MUMMY AKU DAPAT KETA BARU...

TAHNIAH PROTON...
KALAU MODEL MCM NI MASUK RIM 18...
KASI LOWERED ABIS...
TINTED GELAP...
KETA WARNA PUTIH...

CONFIRM CAIR SAPA YG TGK...

PEJUANG HAMAS...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...