Siapa Ibu 'Mithali' Bersih Ini?

Apa punya mak lah dia ni!
Dikala ibu-ibu lain memberi perlindungan yang terbaik bagi anak mereka, sanggup si ibu ini mendedahkan anak-anaknya kepada perkara bahaya dan negatif demi untuk kepentingan politik sempit mereka!

Kesian anak-anak ini. Terpaksa 'mandi' dan menghirup gas dari FRU yang terpaksa bertugas demi untuk meleraikan perusus-perusuh yang liar.
Mereka tidak berdosa, kenapa dilibatkan insan-insan kerdil ini. Adakah budaya huru-hara dan kekacauan ingin ditonjolkan kpd mereka.?

5 comments:

Anonymous said...

nak lentur buluh biar dari rebungnya..si ibu exposed anak supaya dapat pengalaman menjadi demonstrator..nanti bila dah dewasa boleh menjadi demonstrator barisan hadapan..ala macam dalam bidang sukan jugak, nak jadi profesional kena banyak exposed kan diri dengan tournament-tournament besar & luar negara untuk dapat pengalaman..ini contoh yg baik cara seorg ibu nak mendidik anak jadi profesional demonstrator..anak ini lah nanti yg akan doakan ibunya bila dh mati..syabas ibu..

Anonymous said...

Satu masa nnti si anak ni mungkin akan demo kerna membantah ibunya sendiri. Waktu tu siibu tak boleh nak kata apa2 lagi...

Anonymous said...

masa ni dia bawa anak2 berdemo bersih. nanti bila anak2 dah besar kepala mak bapak dia pulak yang 'dibersihkan'..baru padan muka. kecik2 dah diajar dengan kasar.

Anonymous said...

INI NAMANYA IBU PUKI

Anonymous said...

amat bodoh perempuan ni.Dapat pahala ke dapat bala. Bengong,mangkuk hayun.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...