Pabila 2 Ekor 'Syaiton' Datang Menghasut..


Dua ekor setan yang menjadi naib presiden PKR, Nurul Izzah Anwar dan N. Surendran melawat mangsa kemalangan pada perlumbaan drag HBN2012 di Hospital Putrajaya.Mereka berdua ni nampaknya sudah 'cucuk jarum' meminta penyiasatan penuh dijalankan dan sedia menawarkan bantuan guaman kepada mangsa sekiranya diperlukan.

Lawatan Shabery Chik tempohari yang juga bertemu waris mangsa juga jelas membuktikan majoriti waris mangsa kejadian tersebut sudah redha dan pasrah dengan ketentuan ilahi. Tiada langsung terukir rasa dendam kepada penganjur dan tindakan ingin menyaman penganjur atas kemalangan berlaku. Aku cuma gusar waris mangsa tragedi yang terlibat termakan hasutan syaiton besar berdua ini.

Aku dah terbau hancing dengan niat mereka berdua ini. Kalau dua ekor syaiton ini benar-benar ikhlas, sepatutnya mereka turut melawat polis dan wartawan yang cedera akibat dipukul peserta perhimpunan Bershit 3.0 baru-baru ini.

3 comments:

Anonymous said...

memang betul setan pun...tapi ni setan kecik pangkat kolonel jer... bapak setan jeneral besar tak turun pulak...kalau bapak setan tu turun baru boleh masuk jarum...baru boleh kasi khayal semua yang mendengar hasutan dan janji bohong...

Anonymous said...

cucuk jarum la ape lg.....padahal xpernah tau pon ape itu sukan drag....xpernah pergi pon....sape yg mmg kaki sukan drag, yg slalu tgk sukan drag, sy rase benda ni xperlu nk di isu atau dipolitikkan.....dan2 ade accident, trus nk tunjuk muka jd hero...setiap sukan ade risiko, yg hadir tu pon tau risiko sukan drag ni...duduk sebatu pon kalu nk terbabas smpi kene pd penonton pon xbleh nk watpe...baik die g check samada btul ke x bapak die main dgn bini azmin lg baik...lawyer dah ade tu, rasenye xpyh byr dah...hahahahaha

Anonymous said...

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...