Video Jelas Sejam 20 Minit Sudah Tiba!! Ada Orang Panas Punggung!

Rupa Shamsidar Dalam Video Itu???

Nallakarupan telah menyerahkan video panas Anwar Ibrahim bersama 'isteri orang' kepada lawyer DS Shafee Abdullah. Sekarang kita tunggu masa saja video itu dibawa ke mahkamah.

Video yang jelas siapa pelakunya dirakamkan tahun 1990-an di sebuah rumah mewah di ibu kota bakal menjadi  bukti kukuh bahawa sememangnya Nuar mempunyai masalah moral.

Anwar juga dicabar menyaman Nalla RM 500 juta jika merasakan video itu adalah fitnah dimana video itu selama ini telah disimpan 15 tahun demi menjaga keselamatan di mana Nuar semasa itu adalah orang penting negara. Banyak lagi rahsia antara mereka berdua sepanjang persahabatan yang bakal dilondehkan tak lama lagi.

Ada orang tanya kenapa sekarang baru didedahkan video panas itu?
Ini kerana Nalla dah tak mampu bersabar melihat gelagat dan tindak tanduk Nuar yang berterusan menipu rakyat! Makin hari makin melampau!

Panas pungkok bang non oii!!!

6 comments:

Anonymous said...

Semoga Allah menjauhkan manusia durjana dari menjadi pemerintah Malaysia. Amin...........

hangkedee said...

melihat dari raut wajahnya.Mintak minta jauhi kita semua dari berTUANkan musuh Allah.

Anonymous said...

begitu la manusia....nama pun manusia...bila dah tak dapat apa2 dlm pakatan...pakat pulak ngan mangkuk kat yang kat luar..nala nala...alahai...

Anonymous said...

Assalamualaikum,

" Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8)

OTAI SEMPOI MARAH said...

Bro..dah dapat video sebarkan pada media..kita sebarkan ke seluruh Malaysia

Anonymous said...

bro jangan lupa hantar ke indonesia satu, bilang aja ini ole2 dari pak nuar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...