Bodoh Punya AJK Surau Pakatan! Blog Surau Dijadikan Blog Lucah! ADUN PKR Sg Bakap Dipergunakan??




Beristighfar panjang PM apabila terbaca sahaja entri terbaru yang dikeluarkan oleh Surau Al- Ikhwan yang dinaungi oleh ADUN Sungai Bakap dari Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ustaz Mokhtar Shafie.

Manakan tidak, sebaik sahaja PM layari blog yang PM sangkakan diisi penuh dengan info keagamaan, entri pertama yang terpampang bertajuk MENIKMATI KELAZATAN HIDANGAN PENIS mengganggu konsentrasi PM. (KLIK SINI UNTUK MEMBACA ENTRI BLOG TERSEBUT YANG PM MAKSUDKAN)

Adakah makanan berunsurkan kelucahan melampau seperti itu adalah sebahagian promosi berbuka puasa anjuran Surau Al Ikhwan berkenaan sempena bulan Ramadhan yang mulia ini?




Berdasarkan header yang dipamerkan, PM dapati surau berkenaan dipengerusikan oleh seorang individu berideologi Pakatan Rakyat yang dikenali sebagai Ustaz An-Nur.


Kewajaran telahan PM sebelumnya bahawa Pengerusi surau tersebut adalah berideologi Pakatan Rakyat dikuatkan lagi dengan pautan ke blog Adun Sungai Bakap, Ustaz Mokhtar Bin Shafie pada penjuru atas sebelah kanan blog tersebut.




Seharusnya, bersempena bulan Ramadhan yang mulia dan status blog tersebut yang mewakili Surau Al Ikhwan tempat untuk beribadah, admin kepada blog tersebut sedar bahawa entri seperti ini bisa menimbulkan pandangan yang kurang enak dikalangan umat Islam setempat.

Melalui entri seperti ini, ia menerangkan dengan jelas bahawa sensitiviti agama sememangnya langsung tidak diambil peduli oleh Pakatan Rakyat.

Terlintas di fikiran PM, adakah individu yang mempunyai naluri kelucahan sedemikian rupa juga merupakan kriteria penting yang ditetapkan oleh kerajaan Pakatan Rakyat Pulau Pinang untuk menyandang jawatan dalam institusi keagamaan?

Adakah terdapat agenda untuk merealisasikan Islam Liberal dengan perlantikan AJK seperti ini?

kredit rakan blogger Nibong Tebal: lamanizzs

A.S KATA NAK TARIK TRAFIK TINGGI BUKAN BEGINI CARANYA DENGAN MENJATUHKAN IMEJ INSTITUSI KEAGAMAAN ITU SENDIRI. BLOG SURAU BUAT LA CARA BLOG SURAU. NANTI AKU KATA BANGANG MARAH! ADA ORANG SUNGAI BAKAP YANG SENTAP DENGAN AKU!

BUAT LA ARTIKEL YANG MEMBERI INFO BERUNSUR KEAGAMAAN, KEROHANIAN DAN KEINSAFAN.
BUKANNYA MUATKAN ARTIKEL BANGANG SEPERTI INI.

KALAU NAK BUAT BLOG ARTIKEL BANGANG SEPERTI INI, BUAT la BLOG LAIN YANG TADAK SAPA PUN NAK LARANG!!
MEMALUKAN DAN MENJATUHKAN MARUAH ISLAM SUNGGUH LA PECACAI DAP DI SUNGAI BAKAP NI!

p/s: depa kata blog kena hack.. Out of control..
Kehkehkeh.. Memang pecacai pakatan limau purut tiga serangkai betui la aku nak habaq mai...


3 comments:

Anonymous said...

parti lucah....walau macamana sekali pun tetap kesitu juga tujuannya.

Anonymous said...

biasa la bro...sekadar tajuk apa yang nak dipolitikkan apa yang nak diperbesarkan??
jangan jadi typical pejuang UMNO/BN jadilah pejuang UMNO/BN yang open minded...

Anonymous said...

anon August 9, 2012 at 6:23 PM menyokong kelucahan parti lucah tersebut....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...