Panas!! Wahabi Boleh Meliwat dan kaitannya dengan DR MAZA

GEMPAR!!!!!

Nauzubillah!!!!

Inilah yang boleh saya katakan apabila mengetahui Asri mengatakan ada ulama menghalalkan liwat. Sedangkan hukum nya sudah jelas, hatta kanak-kanak
 tadika pun tahu.

Saya tidak berbohong, saya naqal dari anak murid Asri sendiri iaitu Masri yang dipostkan dalam forum Wahabi yang dah tak terkenal iaitu al Ahkam.net. Thread asal tersebut telah pun dipadamkan kerana saya tidak menjumpainya lagi. Saya membaca thread tersebut kira-kira setahun yang lepas. Tak percaya ? Sila lihat screen shot itu sendiri.

Hukum meliwat adalah haram didalam Islam dan sesiapa yang menghalalkan liwat dihukumkan murtad.

Kita juga maklum tokoh terkenal mereka Abd Rahman Dimasyqiyah pernah dibuang dari Azhar kerana terlibat dalam kesalahan liwat yang menjijikkan ini

http://abulehyah.blogspot.com/2008/0...g-diliwat.html

Dimasyqiyah ialah sumber rujukan Wahabi & blog bankahbash untuk memfitnah Syekh Abdullah Al Harari.
Saya mengingatkan pembaca supaya tidak mengambil apapun dari web tersebut kerana ia diambil dari seorang yang fasiq lagi menjijikkan

Kesimpulannya

Wahabi Memang Menjijikkan!!!!!!


Sumber

1 comment:

Anonymous said...

Wahabi tu ape

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...