Keluhan Cybertrooper Pakatan Yang 'Dihina' Oleh Azmin Tersebar..

SELINGAN. Eh.. Eh.. KEBETULAN BAJU SAMA JUGA DENGAN GAMBAR DI BAWAH.. HURMM..

Beginilah nasib cybertrooper pakatan haram. Dilayan seperti sampah oleh pemimpin kesayangan mereka sendiri bak kucing kurap. Kesian kepada mereka.

Lebih baiklah mereka beralih arah untuk bertukar menyokong kepimpinan BN dari terus dimalukan sebegitu rupa kerana barangkali pemimpin PR angkuh kerna mereka dah ada payung dari RED BEAN ARMY yang terbukti sukses menarik hampir keseluruhan undi kaum cina daripada cybertrooper melayu yang ternyata gagal.

Amaran keras ini juga aku tujukan kepada pemimpin Umno Bn. Jika anda juga melayan kami seperti rakan dibawah, buruk padah yang bakal menanti. Janhan lupa daratan dan jasa orangmlain. Jika sesuatu soalan itu sukar atau tak dapat dijawab, harap dapat tolak dengan cara berhemah.
Selepas mood Pilihanraya ke 13 sudah tamat siapa juara siapa kalah umum sudah ketahui.Ini bukan soal perjuangan mood Pru13 lagi ini soal tentera maya Pakatan Rakyat yang semakin hari bermain "Play safe" yang sudah mula menunjukkan pemberontakkan kepada parti yang pernah dibela sebelum ini. 

Baca lagi kupasan menarik di SINI

3 comments:

Anonymous said...

Padan muka, siapa suruh menyokong golongan penipu. Kan dah dapat habuannya..

Anonymous said...

Hik..hik... mari kita kalih!!!!!

Anonymous said...

apa tunggu lagi "Tukar"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...