Speaker Baru Selangor Ada Skandal Di Bangkok??!!




pergHHHH !! biar betul haha..masa jadi ahli dewan pun dia dok berfacebook..ni nak jadi speaker..apa yang dia reti ?

Angin kencang bertiup dia berkepit d Bangkok dengan suami orang yang bangsanya cina masih dok menderu ni...aakj rasa tak lama lagi gambar dia d airport Bangkok tu keluarlah..kalau tak betul maka aakj tak leh cakap apalah..kata sumber..sabar..akan d 'kencangkan' tiupan angin itu..huhu..klik d SINI..kalau nak tahu story "bangkok kiss" !!

Baca dari ADAKUASA :

Selangor  akhirnya berjaya membariskan Exco Kerajaan Negeri yang baru setelah bermasalah menentukan siapa yang layak menjadi Menteri Besar.

4 orang Exco dari PAS, 3 orang dari PKR campur seorang MB dan 3 orang dari DAP campur seorang Speaker.

Kali ini agak mengejutkan kerana Speaker yang baru dilantik ialah seorang wanita. Hannah Yeoh Tseow Suan dari DAP dan ADUN Subang Jaya. Berumur 34 tahun.

Dan menjadi sejarah juga kerana inilah julung kalinya seorang wanita diangkat menjadi Speaker Kerajaan Negeri Selangor.

Apakah dengan perlantikan Hannah dapat memberi impak yang besar dalam Dewan nanti? Apakah Hannah akan senang-senang menggantung ADUN-ADUN dari Pihak Pembangkang (BN) seperti Speaker yang terdahulu?

Sama-sama kita nantikan episod bila mana Dewan bersidang, dapatkah Hannah mengawal keadaan atau sebaliknya. Ataupun ADUN-ADUN akan terliuk lentok mendengar segala kata-kata dan arahan dari Speaker wanita muda itu.

Apa yang pasti, sidang tetap akan panas dan pandai-pandailah Hannah mengawal keadaan. Jangan sampai terlucut tali bra sudah.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...