Terkini. Anwar Akan Anjurkan Himpunan Blackout 505 Di Ibu Negara 15 Jun Ini.


Walaupun dikecam pelbagai pihak, Pakatan Rakyat (PR) akan tetap meneruskan siri Himpunan Blackout 505, kali ini di ibu negara, 15 Jun ini.

Himpunan kononnya bagi membantah penipuan dalam Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) itu difahamkan akan dirunding dengan pihak polis terlebih dahulu.

Perkara itu diumumkan oleh Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim pada sidang media selepas mesyuarat Majlis Pimpinan Pakatan Rakyat, hari ini.

PR katanya akan berurusan dengan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar dan pihak keselamatan bagi memastikan perhimpunan tersebut berlangsung dengan aman.

Maklumat lanjut mengenainya ujar Anwar akan dimaklumkan oleh sekretariat himpunan.

Untuk rekod, siri himpunan itu yang diadakan di sebuah padang berhampiran Amcorp Mall akhir bulan lalu menyaksikan pelanggaran Akta Perhimpunan Aman 2012 berlaku.

Antaranya termasuklah para peserta yang turut membawa anak kecil menyertai himpunan itu.

Himpunan itu juga tidak menerima sambutan termasuk dari kalangan parti komponen PR sendiri.SH

A.S KATA, ANWAR MEMANG SUDAH MELAMPAU. TITAH YANG DIPERTUAN AGUNG BARU-BARU INI TIDAK DIA HIRAUKAN WALAUPUN SEDIKIT. 
MASIH NAK BERI MUKA KEPADA SI BANGSAT YANG TIDAK BOLEH TERIMA QADA DAN QADAR INI??
APA LAGI ALASAN YANG INGIN DIMOMOKKAN SELAIN HANYA DAKWAT KEKAL SAHAJA!!

5 comments:

Anonymous said...

Dah hilang akal, dan tiada modal lagi untuk jadi PM! Jadi buat bising sajelah! Macam tong kosong!! Empty bin makes the loudest noise!! That's who he is! ang it runs in the family!! Sebagai rakyat Malaysia aku juga ada hak untuk hidup aman dan damai. Dia seorang ni dibiarkan menyalak?? Rakyat yang mahukan kedamaian apa kata kita simpan kentut dan kentutkan AI ni ramai-ramai!! kan protes kita cara aman!!!

Anonymous said...

Kenapa sdr hebahkan? secara tak langsung sdr telah memaklumkan kpd org awam perihal terkutuk ni akan berlangsung di KL.Iklan percuma hehe.

Anonymous said...

Silakan buat demo,kali ini kalau buat demo macam Hindraf dulu tak cukup FRU,VAT 69 dan UTK akan menunggu mata sepet yang kuat berdemo sekarang sebab malu dan marah kena tipu olih orang Melayum....cuba teka.Jangan banding Kerismuddin dengan Banjar Zahid dan IGP Ismail dengan Khalid.Apa jadi dengan orang Sulu nak tawan Sabah,serupalah macam geng meong ini nak tawan Putrajaya,LUNCAI.. Kali ini ingat bPolis nak senyum saja macam siri Demo Bersih,kalau degil saya rasa habis kena hayun,5 tahun lambat lagi,payback time mah.....

Anonymous said...

Buat lah Nuar,kami memang kecewa kerana kebiadaban dan kurang ajar kamu dan pengikut kamu walaupun salah x kan diambil tindakan2.Yang terdengar hanya kutukan dan Amaran je!

Anonymous said...

Biar la dema buat demo. Kita jangan masuk campur. Polis pun buat-buat tak tau je... Las las mereka bertumbuk sesama sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...