Eksklusif! kisah sebenar bagaimana mat mat Bangla ini beramai ramai memakai baju 1 Malaysia tersebar..




Sukacita aku kongsikan kisah sebenar ini yang aku terima dari peti emel aku yang baru dibuka di bahagian yang sebelum ini aku terlepas pandang. Mungkin ianya agak terlambat namun ia tetap amat perlu untuk aku kongsikan dengan seluruh rakyat Malaysia.
Harap dapat kita kongsikan bersama di seluruh ruang maya kerana perkara ini amat penting untuk menjawab fitnah yang dimainkan si dajal pembangkang sungguh keterlaluan sekali.

Kisah sebenarnya begini ada seorang budak bangla disyaki ejen parti pembangkang telah menipu satu kumpulan budak budak bangla lain mengatakan ada kerja part time di Pulau Pinang. Lalu kumpulan budak budak bangla ini dari Permatang Tinggi, Bkt. Mertajam telah mengikuti ejen tersebut menaiki bas bersama-sama dengan satu lagi kumpulan budak budak bangla dari Juru menuju Pulau Pinang.

 Sampai sahaja di satu lokasi di P.Pinang, datang 3 org cina memberi t-shirt 1 malaysia pada kumpulan budak budak bangla ini untuk memakainya katanya untuk membuat kerja dan bergambar beramai-ramai.

Selesai sahaja sesi bergambar budak budak bangla ini di beri makan dan minum sebelum di hantar pulang. Semasa di dalam bas, budak budak bangla ini di beri habuan rm50.00 seorang.

Pada keesokan hari nya gambar budak budak bangla ini telah dimuat naik di dalam akaun facebook beralamat JKKK FAN CLUB ( seperti gambar di atas) mengatakan mereka mereka ini adalah ahli umno baru dari kalangan warganegara bangladesh yg telah di beri ic untuk mengundi pada 5hb. Mei nanti.

Terdapat lebih 200 komen yg mengutuk kerajaan khasnya umno dan secara amnya BN. Ini adalah satu penipuan yg telah berjaya mempengaruhi minda pembaca pembaca laman facebook tersebut. Saya mengenali budak budak bangla ini sebab mereka bekerja satu kilang dengan saya.

2 comments:

mat rambo said...

Terbaek.. aku dah agak dah ni keje
Puak cacai dapigs laknatullah

Anonymous said...

selalu yg buat salah begini terlepas..

pru 14 apa pulak rancangan mereka?
selepas PRU 13..semua fitnah2 mereka berjaya dibongkar..
tapi dah terlewat..berapa banyak kertas undi dah terlepas..

kerja jahat mereka tidak pernah berhenti selagi mereka tidak berkuasa dan menjatuhkan kerajaan melayu islam ..hati2 dan curigai selalu dgn tindak tanduk mmereka..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...