Jentera pilihanraya jika sebarkan video panas ni kat Pengundi Kuala Besut Memang Komfirm BN Hampir Menang..





"Saya mintak untuk keluar berniaga sebab saya ada projek kayu di Kelantan, saya kalau menang saya GAJIkan orang lain untuk buat kerja-kerja sebagai wakil rakyat"....

 Apa cerita ni, ni nak jadi calon pilihanraya atau nak jadi calon ahli perniagaan??
Dari awal dah nampak tempangnya..
kalau macam ni baik tak payah jadi calon, bagi je orang yang nak digajikannya itu saja jadi calon.. tumpukan saja kepada meniaganya saja tak da sapa yang nak kacau. Jelas di jiwanya tiada keihlasan dan nawaitu yang benar benar mahu membantu dan membela rakyat.

Calon jenis apa yang kalau menang tapi nak gaji orang lain untuk buat kerja dia? Sapa yang nak jadi wakil rakyat sebenarnya?? Pengundi yang tonton video ni akan terus takkan mahu beri undi kepada calon Pas hipokrit ini.

 Jangan pulak ada macai DAP kata aku ni fitnah dan mereka rekakan cerita pulak! Kalau hangpa tak percaya hangpa tonton video ni dengar dengan teliti..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...