Penganut Syiah. Lihatlah bagaimana mayat tokoh kalian dilaknat Allah.


Tatkala daku melihat mayat Ayatullah Jawaad At-Tibrizi (seorang tokoh rujukan pengikut Syiah di negara Arab) aku seakan-akan tidak mempercayai bahawa itu adalah mayatnya kerana ia berubah sepenuhnya akibat kesan hangus. Aku sangkakan kematiannya disebabkan bom atau kebakaran atau seumpama dengannya.

Akan tetapi tatkala aku mencari sebabnya lalu aku dapati ia disebabkan masalah jantung yang menyebabkan kematiannya beberapa hari selepas dirawat di sebuah hospital di Iran.

Aku makin bertambah hairan demi Allah wahai saudara-saudaraku. Pemandangan buruk yang aku lihat ini pada jasadnya yang reput. Tetapi selepas aku membaca sejarah hitamnya maka hilanglah sifat hairan sepertimana orang berkata jika mengetahui sebab maka lenyaplah hairan.

At-Tibrizi merupakan tuan pengarang kitab "Seks Songsang bagi Umar Al-Khattab" yang mengandungi celaan kepada khalifah Ar-Rasyidin yang kedua Umar bin Al-Khattab r.anhu. At-Tibrizi, seorang pakar rujuk yang masyhur dikalangan Syiah amat memarahi dan memusuhi para sahabat telah menghina Saidina Umar sebagai "songsang".

Antara kata-katanya iaitu "Jika Allah memasukkan aku ke dalam syurga lalu aku dapati Umar Al-Khattab di dalamnya maka aku akan meminta kepada Allah untuk Dia mengeluarkan aku dari syurga".

Maka tahulah aku sebab mayatnya dihina oleh Allah


TOLAK SYIAH!

1 comment:

Muslim said...

Wahai saudara seagama, jgnlah terpedaya dgn penampilan luaran yg nampak Islamik dan helah kasihkan Ahlul Bait mrk hingga menyesatkan diri sendiri. Syiah bukanlah saudara seagama kita lagi, sama sahaja spt golongan sesat yg lain. Sentiasalah minta perlindungan Allah swt dr termasuk ke dlm golongan yg sesat.
"Wahai Tuhan kami, jgnlah Engkau palingkan hati hati kami setelah Engkau beri hidayah pd kami, dan kurniakanlah kpd kami dr sisi Engkau rahmat, sesungguhnya Engkaulah Yg Maha Pemberi." Aamiin !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...