Anak tokoh korporat membakar diri angkara cinta??


Kuala Lumpur: Angkara cinta dipercayai menjadi punca seorang lelaki yang juga anak seorang tokoh korporat membakar diri di rumahnya di Taman Tun Dr Ismail, di sini, awal pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 1 pagi, lelaki berusia 20 tahun terbabit dikatakan baru tiba di rumahnya selepas keluar berjumpa rakan sebelum meminta minyak petrol daripada bapanya dan masuk ke dalam biliknya.

Sumber berkata, pelajar jurusan ekonomi dari sebuah universiti luar negara itu membakar diri di bahagian balkoni biliknya menggunakan minyak petrol itu sebelum ditemui ibunya dalam keadaan rentung lebih 80 peratus.

“Sebelum kejadian, mangsa berjumpa rakan dan berlaku pergaduhan. Mangsa disyaki mempunyai hubungan dengan seorang penari kelab malam. Wanita terbabit disyaki mengandung anak hasil hubungan mereka.“Wanita terbabit menyuruh mangsa bertanggungjawab, namun mangsa enggan. Wanita itu memberitahu seorang rakan mereka yang dipercayai mengugut mangsa supaya bertanggungjawab,” katanya.

Menurut sumber, hubungan terbabit menyebabkan mangsa mengalami tekanan lalu bertindak nekad membunuh diri dengan membakar dirinya.Katanya, kejadian itu hanya disedari ibu mangsa kira-kira jam 4 pagi ketika bangun daripada tidur dan melihat asap dari balkoni bilik anak lelakinya.

Sumber berkata, ibu mangsa masuk ke dalam bilik mangsa dan terkejut melihat anak lelakinya rentung.Berikutan itu, bapa mangsa dimaklumkan mengenai kejadian itu sebelum menghubungi polis untuk siasatan lanjut.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Azlee Abdullah ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan kes disiasat sebagai kematian mengejut.Beliau berkata, mayat mangsa dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk bedah siasat.-HMetro Online

1 comment:

Anonymous said...

Nampaknya anda masih berdegil. Fyi...

"Meanwhile, it was learnt that Bukit Aman was probing the leak of the deceased's picture on cyberspace, which had since yesterday seen on several blogs and websites."


http://www.nst.com.my/latest/vip-s-son-torches-himself-cops-record-parents-statement-1.411799?localLinksEnabled=false

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...