Cawangan UMNO di seluruh negara harus mengikuti jejak cawangan ini @dzainalabidin



Petang tadi semasa admin dlm perjalanan ke Changkat admin nampak ramai yg berkumpul di rumah Ketua Umno Cwgn Bagan Buaya si Bahagian Nibong Tebal lalu memberhentikan kenderaan utk singgah bertegur sapa dgn penduduk di situ.

Rupa-rupanya pihak Umno Bhgn Bagan Buaya bersama Pemuda cwgn tersebut mengadakan Program Bantuan pendaftaran dan kemaskini maklumat BR1M 3.0 dgn cara online. Respon yg diterima cukup baik kerana dimaklumkan lebih l00 org kg turun beramai2 utk urusan ini. Cara ini lebih baik dan efektif dari kita bersusah payah bantu beri borang yg dilihat di zaman ini agak terkebelakang.

Tahniah satu usaha yg baik dr Umno mendampingi dan membantu rakyat mendptkan bantuan kewangan dari kerajaan BN yg prihatin. Admin tahu banyak cawangan yang dah laksanakan tapi masih banyak yang belum mengadakannya lagi dengan cara yg efektif dan mampu menarik hati rakyat sepenuhnya. Masih ada masa lagi untuk semua cawangan Umno untuk bertindak sebegini. 


Adun Pkr pun muka kulit biawak ambil kesempatan, yang kita pemimpin umno masih ramai yang bersikap alpa dan leka. Ayuh, bangunlah semua lebih 22,000 cawangan Umno yang ada di Malaysia ini.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...