Peserta Himpunan Sokong PM di Seberang Jaya Siang Tadi Dapat RM50, Beras dan Tepung??

Beginilah rupanya keadaan machai Dap yang boleh digelar si kitol kelihatan begitu terdesak dan tertekan apabila sambutan himpunan aman menyokong PM siang tadi mendapat sambutan yang menggalakkan walaupun dalam notis yang singkat.

Terdesaknya puak pakatan haram melayu barua dap merekayasa sebuah fitnah untuk menimbulkan persepsi negatif terhadap himpunan siang tadi. 
Sanggup puak melayu haramJadah jadi pemfitnah dan mereka cerita karut marut kononnya rakyat yang hadir siang tadi dijanjikan wang RM50 serta bungkusan mengandungi beras, tepung dan rempah! Kahkahkah

Ringkas cerita, aku bersama 3,000 yang hadir di himpunan siang tadi tidak dapat walaupun sekupang dan apa jua bentuk barangan jauh sekali imbuhan. Semua hadir kerana jihad fisabilillah untuk menegakkan hak orang Islam di Pulau Pinang yang tertindas dan demi Untuk mempertahankan pemimpin Islam dari dicerca oleh puak kapir harbi.

Kami hadir semua atas kerelaan hati dan atas tanggungjawab untuk mempertahankan ibu pertiwi di bawah sinaran membahang matahari. 
Aku kenal kebanyakan pemimpin Umno di Pulau Pinang dan mereka juga mengenali aku, tidakpun ada terkeluar sekelumitpun dari mulut mereka bahawa barangsiapa yang hadir tadi dijanjikan sebarang imbuhan.

Insaflah puak pakatan terutamanya melayu si kitol dari terus menjadi barua kapir harbi pakatan. Insaflah dari terus memfitnah dan mengadu domba yang keterlaluan seperti isu kangkong yang dilihat terlalu jelik dan bodoh!

Taktik cywar lapok puak pakatan haram yg membosankan. Kalau berani dedahkan siapa tu biar aku cari.




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...