Exco DAP Salahguna Wang Rakyat RM1juta Untuk Kempen Adiknya! #PRKbukitgelugor #lovepenang


Puak pakatan haram sering menuding jari dan menuduh kononnya BN sering menggunakan dana awam bagi tujuan berkempen pilihanraya.

 Namun kini mereka pun sama juga malahan lebih lagi pabila melibatkan calon tersebut adalah adik si pelulus peruntukan itu sendiri.. Tiada apa beza. Pabila Karpal Singh mati dan diadakan pilihanraya kecil barulah mahu dicat semula flat-flat di kawasan Parlimen Bukit Gelugor ini.

Maknanya selagi tak mati Karpal Singh maka dibiarkanlah keadaan flat-flat tersebut terus dalam keadaan uzur dan usang terus flat-flat tersebut yang majoritynya didiami oleh orang melayu dan India. Inilah gula-gula pilihanraya dari DAP menggunakan wang rakyat demi memancing undi bagi pihak adik Jagdeep Singh exco keraaan negeri Pulau Pinang.

"RM1 juta cat semula flat Taman Tun Sardon 
SERI DELIMA – Exco Perancangan Bandar & Desa dan Perumahan, Jagdeep Singh Doe hari ini mengumumkan sejumlah RM1 juta telah diperuntukkan bagi kerja-kerja mengecat semula flat-flat kediaman di Taman Tun Sardon di sini. 
Beliau berkata demikian ketika mengadakan lawatan ke flat Taman Tun Sardon tadi.Jelasnya lagi, sejumlah 26 blok flat dalam kawasan Taman Tun Sardon bakal berwajah baru menjelang November 2014 nanti.
“Kerja-kerja mengecat semula akan memakan masa selama enam bulan bermula hari ini,” katanya.
Hadir sama Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Delima, R.S.N. Rayer dan Ahli Parlimen Jelutong, Jeff Ooi."-Buletin Mutiara
"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...