Azwan Bapok Ditegur Sharnaz!! Jangan Usik Anak Melayu Dengan Perkataan Menghina!


Melalui artikel terbaru www.suara.tv Sharnaaz sekali lagi bertindak memuatnaik paparan skrin status milik Azwan Ali di Twitter yang tidak berpuas hati dengan kenyataan sesetengah pihak yang kurang senang dengan aksinya.

 Malah dia juga menulis mengenai cara maklum balas Azwan yang mengguris hati orang Melayu. Tanpa berselindung pelakon ‘Bukan Kerana Aku Tak Cinta’ ini mengutuk kenyataan Azwan Ali yang kerana tidak menghormati bangsa Melayu.

 “Salam, khas buat abang Azwan Ali. “Anak Melayu jangan diusik dengan perkataan menghina abang, celaka badan abang. “Abang nak maki saya tak kisah sebab abang lagi tua daripada saya, saya dah tiada hormat pada abang, saya doakan abang yang baik-baik, tiada niat aibkan abang. “Tetapi, kalau Melayu abang jentik, berwaspadalah sebab sekelilingmu adalah orang Melayu.

 “Bukan tidak mahu tegur secara senyap sebab cara senyap juga akan bertukar cara tidak senyap bila di tangan Azwan. “Ini bukan soal jantina, aib, peribadi tetapi ini soala bangsa Melayu yang dipijak kedaulatan. Mohon maaf kepada Melayu sebelum terlambat abang” tulisnya.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...