Terkini dari Putrajaya! Macai Anwar Ibrahim amuk baling telur!


Beginilah sikap buruk yang dimiliki oleh balaci Anwar yang jelas tidak hormati undang-undang dan tidak patuh kepada kedaulatan undang-undang.

Apa salah jurugambar NST yang bernama Mohamad ini sehingga dibalingnya telur terhadap beliau? Polis juga menjadi mangsa! Inikah konsep kebebasan bersuara yang puak puak jahiliah ini perjuangkan?



5 comments:

Anonymous said...

Inilah standard pemikiran Macai Anwar. Kalau mereka tak bodoh, masakan mereka mempertikaikan keadilan mahkamah sedangkan mereka sendiri tidak berupaya menidakkan perbuatan Anwar. Anwar sendiri tidak pernah menafikan perbuatannya. Tak ke bodoh namanya. Kalau yang beragama Islam tu, lagilah pula, menafikan keadilan adalah satu dosa. Kalau yang kafir dan dok sokongan LGBT tu, lain ceritalah.

Anonymous said...

Kasihan juga jurugambar ini. tak pasal-pasal dapat telur. Puak-puak penyokong Anuwar nie.. memang tidak berhati perut, wajar benar lah si kaki liwat itu dipenjarakan.

Anonymous said...

Dr maza yg bijak tak nak update status facebook atau tak dpt arahan?

Anonymous said...

Mereka tak der kerja lain,ada ulat dalam otak

Anonymous said...

TAK malu ker seorg peliwat hendak dipertahankan????Kenyataan peguam pukimak anwar secara sah mengatakan kes liwat tu suka sama suka...bukan paksaan.
GILA sungguh macai2 pukimak anwar sanggup mempertahankan pelaku liwat!!!!!Dahlah ramai penyokong pukimak anwar yg ada agama....Atau mgkin ada agama!!!!
Rasa2nya rupa dan nama jer melayu dan islam tapi belum khatam bab2 agama khasnya ttg salahlaku seks liar tabie nie.....tak boleh sipersalahkan juga kot...
Atau dlm ceramah sheikh pukimak anwar....liwat sah dlm islam....itu yg jadi pegangan para pecinta lobang taik Anwar berhimpun depan mahkamah TU.....

Ex-pkr

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...