ROAD SHOW LIWAT, cuma 150 hadir!!


Tahniah kepada AMK PKR yang akan menganjurkan road show LIWAT ke seluruh negeri. Malam tadi road show LIWAT ini bertamu di Negeri Selangor, negeri yang diperintah oleh pakatan rosak rakyat ini.

Di Selangor mereka berkampung di Bandar Sultan Sulaiman dalam Parlimen Kapar. Anda teka berapa ramai yang hadir ! Bukan 100,000. Bukan 10,000. Bukan 1,000. Ya betul lebih kurang 150 orang sahaja.

Penduduk Kapar dan Klang ini lebih kurang 800,000 orang, tapi bila yang datang itu cuma 150 orang sahaja, maka lekeh sangat lah AMK ini. Begitu lah kualiti kepimpinan AMK pusat dan AMK Selangor, tak ada siapa yang nak dengar ceramah mereka. Nak banding dengan zaman Ezam di era 1998-2003, jauh panggang dari api !... Paparan Lanjut

Rakyat juga sudah bosan ditipu dan dibohongi. Apatah lagi bila yang nak diterangkan itu isu LIWAT ANWAR IBRAHIM. Tak payah nak terang lah, rakyat dah tahu A hingga Z. Rakyat tahu bagaimana dia lari ke Kedutaan Turki. Rakyat tahu sudah berapa ramai anak muda menjadi mangsa LIWAT ANWAR IBRAHIM.

Rakyat sudah tahu berapa belas kali dia cuba tangguhkan kes dia. Rakyat sudah tahu berapa banyak permohonan yang ANWAR buat untuk buang kes LIWAT ini. Rakyat juga sudah tahu jelly jenis apa yang ANWAR guna untuk balun mangsanya, lihat iklan parpukari/ . Yang terbaru pulak dia nak heret mahkamah syariah dalam skandal LIWAT nya ini.

Rakyat sudah boleh baca gerak geri ANWAR yang kaki bohong ini. Lebih muak lagi apabila dia juga mengajar AMK untuk berbohong macam dia. ANWAR lupa rakyat lebih cerdik sekarang ! AMK akan tenggelam dengan labu labi nya.

Masih ingat lagi pepatah orang tua-tua, Siakap senohong gelama ikan duri .......

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...