Nga Perak tak mahu terima keputusan mahkamah! ugut nak buat kecoh! Jom Boikot Oldtown!


Nga mahu rampas kuasa dengan Cina DAP Perak?

Ngo Kor Ming ugut buat kecoh jika BN menang Kes Mahkamah

DALAM akhbar Nanyang pada 29 Januari, Nga Kor Ming dengan sombong mengugutuntuk menghuru-harakan sidang dewan undangan negeri yang akan datangjika keputusan Mahkamah Persekutuan esok menyebelahi Barisan Nasional.- hangpa faham tak tulisan cina diatas?tulah hangpa bengong tak nak belajar...bahasa cina ni penting untuk mengesan pembohongan mereka di kedai-kedai selain untuk berinteraksi dengan gadis -gadis urur dari china..(gurau je)

Beliau dilaporkan berkata jika BN menang dan Dr Zambry tidak membubarkan DUN, sidang DUN akan lebih teruk dari yang lepas.

Ada dua perkara yang perlu diingat.

Pertama-Nga bertindak membelakangkan undang-undang dan mengugut akan melakukankekecohan jika kehendaknya tidak diikuti. Dia bertindak ala pengganasKOMUNIS di era darurat.

Kedua-beliau tidak menghormati sistemperundangan negara dan mencabar kedaulatan undang-undang. Beliau mahubertindak bersultan di mata dan beraja di hati.

Tidakkah dia tahu keputusan untuk membubarkan DUN terletak di tangan DYMM Sultan Perak?

Atau adakah dia sengaja mencabar kuasa dan kedaulatan raja serta institusi kesultanan Melayu.

Dah perangai macam ini pun, Nizar Jamaludin masih taksub lagi pada Nga dan konco-konconya dalam DAP!
Nizar akan terus taksub dan tunduk dengan sepupunya Ngeh dan Nga.

PenyokongPAS pula akan terus taksub dan setia membabi buta kepada pemimpinmereka tanpa guna akal fikiran dan budi bicara. Demi kuasa, bangsa danagama mereka sanggup gadai kepada kafir harbi yang akan aniaya bangsadan ugama mereka.

Mereka ini kita biarkan dahulu.

Perak ada 59 kerusi ADUN. Bagi menguasai Perak, Pakatan Rakyat perl umemenangi 30 kerusi. Buat masa sekarang susah untuk PR menang tanpa sokongan orang Melayu.

Dengan hanya berharap pada sokongan Melayu yang ada sahaja, BN boleh menang 34kerusi. Itu yang sudah diberitahu MB Dato Zambery.

Maka PR paling banyak pun boleh dapat hanya 25 kerusi.

Katakan DAP menang. Mereka akan letak beberapa Melayu sebagai lembu untuk ADUNdi kerusi selamat. Tujuannya adalah kalau menang, ada MB DAP walaupunMelayu. PAS sudah tak erti.

Pada masa akan datang, undi Melayuakan benamkan PAS yang menjadi tali barut DAP. Tidak hairan kegelojohanNizar akan menyebabkan PAS tinggal beberapa kerat kerusi yang terustidak berguna kepada DAP jika mereka memerintah.

Macam mana DAP nak menang 30 kerusi tanpa undi Melayu lebih dari 40%?

Olehyang demikian, orang2 Cina Perak harus buka mata mereka yang sepet danterima hakikat supaya belajar bekerjasama dengan Melayu dan bukan ikutcara keangkuhan cauvanis Cina yang diamalkan DAP.

Jika mereka teruskan dengan sikap Melayu lawan Cina di Perak, mereka yang akan rugi.

Mereka tidak akan rasa kuasa langsung sebagaimana yang mereka hadapi sekarang jika terus ditipu DAP.

Kuasaakan hanya dirasai dengan berkongsi kuasa dengan teman yang sediabertolak ansur kuasa dan bukan cara membolot kuasa cara DAP.

Satu lagi adalah dengan rampasan kuasa bersenjata.

Kalaubegitu, mereka yang rugi. Pasukan bersenjata akan masuk untuk menjagakeamanan dan mereka juga yang rugi tidak dapat menjalankan perniagaan.


Betulkah Nga nak cabar lakukan huru hara jika kalah dalam Mahkamah Persekutuan?
AS tak sabar nak tengok setakat mana apek longkang ni berani!

Teruskan kalau berani. Maklumlah darah Chin Peng masih mengalir dalam tubuh badannya. Kedai Old Town WHite Cafe ada diseluruh negara. Orang Islam ramai yang pi! Takdak orang Islam support, dah lama hang melingkup KoMeng!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...