Hati hati cara terbaru mengkristiankan umat Islam di Perak dan utara

Assalmualaikum..

Disini saya menyeru dan berhati hati kepada semua pembaca, tentang info modus operandi memurtadkan budak islam terutama berbangsa melayu dengan mengunakan gadis muda yang cantik melalui halaman sosial myspace.dari info saya dapat dari seorang kawan yang berasal dari parit buntar perak..terutama daerah kuala kurau ada,ada satu kumpulan budak perempuan yang mempunyai rupa paras yang cantik yang dibastiskan keagama kristian bergerak secara aktif teruta dinegeri perak bagi menjebak budak budak muda dalam halaman sosial myspace.

Modus operandi mereka adalah pada mulanya mereka akan berkenalan dengan mana mana lelaki dihalaman sosial myspace tersebut dengan cara melayan dengan kata kata indah dan memberahikan dan kemudian menyerat mereka dengan cinta palsu dan mereka ini sanggup melayan nafsu seks lelaki yang mereka jumpa walaupun buat kali pertama.

Operasi mereka tidak dijalankan dengan masa singkat tetapi mereka akan menyerat cinta palsu mereka dengan tempoh yang lama bagi meyakinkan mangsa yang mereka benar benar cintakan mangsa..setelah mangsa hanyut dengan cinta palsu tersebut budak budak perempuan ini akan mengikis wang serta apa yang ada pada mangsa secara perlahan lahan tanpa disedari mangsa tanpa disedari kerana mangsa percaya yang yang budak perempuan itu benar cintakan mangsa.

Yang paling kritikal ialah budak akan menjalankan visi mereka dengan memberi minum air suci yang dikenali sebagai holly water tanpa disedari mangsa dalam tempoh perkenalan.. Yang paling terakhir visi mereka budak perempuan ini akan meminta dari mangsa mereka bagi membuktikan cinta mereka dan membawa mereka kesebuah gereja di sebelah utara bagi mengkristiankan mangsa.Mangsa yang terjerat akan juga mengikut oreradi mereka untuk mengkristiankan umat islam..

Dari info yang saya dapat mereka ini semua akan dibayar elaun yang cukup tinggi setelah mereka berjaya mengkristiankan setiap mangsa..saya berharap info ini dapat disebarkan bagi menyelamatkan anak anak muda kita dari terpesong dari agama islam kita yang suci ini..

Allahuakbar..disini saya serta kan link myspace yang disyaki salah seorang budak perempuan yang menjalankan operadi mengkristiankan umat islam disebelah negeri perak dan utara..dan hati hati dengan id myspace mereka seperti

http://www.myspace.com/yumiko_bianca

http://www.myspace.com/prince_flava

6 comments:

Anonymous said...

semoga usaha kamu di berkati ALLAH.

suarabaling said...

bahaya btoi skunk...mnggunakan kecantikan utk mmpngruhi ank2 mda...harap jgn adalah yg terjerat setelah berita ini tersebar luas...

suarabaling said...

saya copy blh???

Anonymous said...

budak2 pompuan tu melayu ke?

Unknown said...

budak pompuan bukan melayu,

suara baling, silakan

Moga usaha kita diberkati Allah

Jeepers Creepers said...

betul ke citer ni??

xpe aku try usha diorang dulu tgk camner..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...