Ramasamy TKM2 Penang Aniaya Rakyat Kaum India Penang


Kisah seorang lelaki India yang dimaklumkan ingin memohon bantuan Timbalan ketua Menteri
2 Pulau Pinang Dr P Ramasamy. Mula-mula elok la, dah set appoinment semua si pemohon bantuan yang bernama Murali ni pun pi le ke Komtar. Si Murali ni sakit kronik. Isteri beliau turut menghidap kanser.

Apa yang malang sekali, setelah sampai ke sana, dia dilayan seperti bola. Macam-macam alasan yang diberi.untuk melengahkan bantuan kepada si murali ni. Dai ditendang ke sana ke mari!. malahan beliau dilayan seperti seorang peminta sedekah! Dah tu pulak dilayan macam penjenayah, dituduh macam-macam yang buruk pulak tu! Nasiblah ada parti BN seperti MCA dan MIC yang dikatakan zalim ni datang membantu. Jabatan Kebajikan Masyarakat di bawah kerajaan 'zalim ni lah yang banyak bagi bantuan bulanan kepada keluaraga Murali. Harapkan Kerajaan CAT LGE musibat, harammmmmm..

AS menyeru semua rakyat Penang tolak la si Ramasamy kaki kencing ni! Dulu masa sebelum berkuasa janji macam bulan dan bintang. Buat ofis dia macam ofis sendiri la! Akan menjadi hamba rakyat la! Macam-macam lagi yang dikencingnya. Rakyat yang sebangsa dengan dia buleh diperlakukan sebegitu, apatah lagi rakyat yang bukan sebangsa dia!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...