Lepas Sekor, Sekor Lagi Pompuan Biadap Terlepas!

As bila tengok ayat seperti dibawah dari si mualaf ni rasa kecik besaq kecik besaq je muka dia. Langsung tiada rasa hormat terhadap polis. Dia tak pikir ke apa yang Polis buat semua ni demi untuk kesejahteraan rakyat Malaysia?

Bukannya setakat hormat, arahan polis dia seolah-olah permainkan dan pandang enteng saja. Inilah satu lagi kejayaan pas mendidik mualaf menjadi kurang ajaq dan terus nyata bersekongkol dengan individu anti Islam yang diketuai oleh Ambabiga!

"Penggunaan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan tangkapan beramai-ramai tidak boleh dibenarkan menghalang masyarakat sivil daripada melaksanakan hak perlembagaan mereka untuk menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9 Julai, kata ahli jawatankuasa pemandu gabungan itu, Maria Chin Abdullah.

Beliau menegaskan bahawa tindakan berterusan pihak polis terhadap mereka yang ada kaitan dengan BERSIH "tidak akan menghalang perhimpunan tersebut".

1 comment:

mat said...

CHE yang hak mualaf tu tak pa la pasal tak tau berapa islam lagi dia tapi yang aku tak faham tu yang hak 2 ekor laki yang bersih suci tu aku pelik la pasal apa lah dia orang tak faham faham lagi agenda cina di tanah melayu ni sebb sekarang ni dia orang dah pegang ekonomi sekarang ni mereka nak politik cuba tengok dan jadikan tauladan jagan dah tergadai tanah air baru nak menyesal

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...