Mat Sabu Nak Saman Utusan! Video Dah Ada Hang Tak Leh Ngelat Dah!

Pesanan dari AS untuk Mat Sabu. Hang pikiaq habis-habis sebelum nak saman. Sejarah tak menipu. Video juga tak diedit untuk memutarbelitkan fakta yang hang cakap. Kalau hang rasa hang betui, silakan saman segera. Hang tau tak berjuta orang tunggu masa nak ludah muka hang wahai Mat Sabu!

AS teringat satu fakta bahawa komunis pernah cederakan wanita dan kanak-kanak.
Mat Sabu kata komunis pejuang kemerdekaan dan bukan pengganas. Adakah sifat pejuang kemerdekaan membunuh serta mencederakan wanita dan kanak-kanak?
Hanya pengganas yang tiada sifat kemanusiaan macam komunis dan Mat Sabu sahaja cakap mereka ini adalah pejuang.

Mat Sabu, bersedialah. Jawatan Timbalan Presiden PAS yang hang pegang akan menyebabkan lebih ramai rakyat akan membenci pakatan haram. Teruskan Mat Sabu!



KANGAR, 29 Ogos: Timbalan Presiden PAS, Haji Mohamad Sabu (gambar) mendapati apa yang dilaporkan oleh akhbar Umno, Utusan Malaysia berkaitan dengan tragedi Bukit Kepong adalah fitnah terhadap beliau dan PAS.

Sehubungan itu, beliau telah mengarahkan peguamnya untuk menghantar notis saman kepada akhbar itu dan memintanya meminta maaf dan menarik balik laporan palsu itu.

"Saya agak lambat menjawab isu ini kerana saya mahu melihat dan mendengar balik apa yang saya katakan di ceramah itu. Pagi ini saya melihat balik videonya dan mendapati apa yang dilaporkan oleh Utusan itu tidak benar sama sekali," kata Mohamad Sabu kepada Harakahdaily.

Mohamad Sabu berkata, beliau mengambil masa untuk menjawab isu itu kerana ingin mengenalpasti apa yang beliau katakan dengan tepat dalam ceramah itu.-haprakdaily

2 comments:

aku said...

saman jangan tak saman...

saman polis pasai kuarkan rakaman cctv yang menyahihkan 'kekurangan ingatan'....'masalah mengenalpasti objek'...bla bla bla....

saman utusan pasai kononnye laporan tak betui....

bla bla bla....

apapun pastikan dulu betoi2 saman...lepaih tu jangan plak tarik balik....lepaih tu jangan plak tangguh2...dan paling penting jgn plak 'claim' yuran guaman tu kat tempat lain plak eh...

gilerrr biolll!

Anonymous said...

biasalah pembangkang yg. akan menyalahkan tulang yg. tercekik di kerongkongnya..bukannya menyalahkan kegopohan dan kegolojohan diri sendiri semasa mengunyah dan menelan apa saja yg. tersuap kemulut..akhirnya akan dtg.kesusahan keatas diri sendiri..bersusah payah mengeluarkan tulang tersebut yg. pastinya akan disertai dgn. muntah yg. akan mendatangkan rasa mual kpd. semua orang..begitu lah perumpamaan kpd. sang gopoh dan gelojoh...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...