Hangat 18sx. Identiti Sebenar Pemimpin Berbogel Didedahkan?? (Pics)


Entry ini adalah kesinambungan dari entry aku sebelum ini di SINI 


Ramai rakyat Malaysia hari ini bimbang tentang penularan wabak LGBT ini.Seperti semua sedia maklum LGBT telah mencetuskan satu fenomena yang agak hebat sekali dan ianya bermula dengan kes liwat yang di kaitkan dengan Anwar Ibrahim.Walaupun sebelum itu terdapat juga kes-kes LGBT seperti ini namun ianya mula menjadi panas setelah seorang pemimpin seperti anwar disabitkan dengan tuduhan liwat.

Kita semua dapat saksikan bagaimana anak-anak muda kita sudah mula berani menjadikan medium media sosial khususnya penggunaan Facebook sebagai tempat untuk meluahkan isi hati mereka khususnya yang terpengaruh dengan gejala songsang ini.

MMI sebelum ini pernah pernah menyiarkan beberapa artikel yang menceritakan bagaimana anak muda kita sanggup berkahwin dengan kaum sejenis malah turut memakai pakaian baju melayu siap bersongkok Klik Sini.Ini cukup bahaya walaupun ianya berlaku diluar negara tetapi melibatkan rakyat negara Malaysia.

Apakah mereka yang bertindak sehingga ke tahap itu sebenarnya mengalami krisis identiti ataupun tidak faham dengan apa yang menjadi amalan kita malah mungkin juga kerana kejutan budaya yang sentiasa di gerakkan oleh mereka-mereka di luar sana secara senyap bagi menyesatkan anak bangsa kita ?

Sesungguhnya isu LGBT ini memerlukan semua pihak untuk sama-sama menanganinya.Pihak kerajaan dan pembangkang perlu mengembleng tenaga supaya kita dapat membersihkannya.

Begitulah juga tentang pendedahan MMI sebelum ini berkenaan isu bogel seorang lelaki Klik Sini yang menjadi persoalan kepada banyak pihak di luar sana.Namun apa yang cuba MMI kongsikan kepada semua adalah penularan wabak LGBT ini cukup membahayakan khususnya kepada mereka-mereka yang terlibat mahupun mempunyai akses kepada media sosial seperti Facebook.


Apa yang boleh MMI nyatakan,lelaki dalam gambar diatas adalah 1 daripada jutaan pengguna akaun Facebook yang telah menggunakan ruang kebebasan beliau dengan memuat naik gambar-gambar yang cukup memalukan sebagai seorang manusia.

Beliau dilihat menggunakan akaun bernama Tg Badrul Hisham,menjalankan perniagaan sendiri dan merupakan seorang duda.



Pada mulanya MMI sendiri tidak melayan akaun ini namun apabila melihat kepada maklumat yang ditulis ianya jelas menjurus kepada rakyat negara Malaysia sendiri (agakan MMI) kerana melihat kepada alamat emailnya saja sudah menunjukkan orang ini mengenali Malaysia ataupun rakyat Malaysia sendiri.

Baca seterusnya di MMI

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...