Gempar! Lembu Qurban masih HIDUP dan berdiri 10 minit di Negeri Sembilan

Gambar yang diterima melalui emel melalui seorang pembaca
Berlaku di sebuah kampung di Negeri Sembilan
Pak imam yag sudah lama berpengalaman sembelih lembu nih... 
Selepas menunggu sekitar dalam 10 minit,barulah lembu ni rebah.. 
Pak imam cakap halal daging ni..boleh dimakan..

p/s: Banyak sebenarnya kejadian sebegini. Aku pun baru tadi melihat sembelih kambing siap boleh jalan lagi kambing tu. Cuma tak rakam saja. 
Sekadar berkongsi sahaja..






Dikesempatan ini juga A.S berkongsi malangnya nasib orang Islam di Pulau Pinang. Tanah tapak masjid di Bayan Mutiara dijual oleh Guan Eng sesuka hatinya kepada pemaju swasta. Sedih sekali.
Maka upacara sembelih korban dilakukan di tapak masjid tersebut sebagai peringatan tanah itu adalah hak milik orang islam.



Tapak Masjid Bayan Mutiara yang menjadi kontroversi umat Islam di Pulau Pinang hari ini mencatat korban pertamanya apabila ahli kariah Bayan Baru menjalankan ibadah korban di sini.Walaupun masjid yang sepatutnya dibina disini masih "Ghaib" namun ibadah korban tetap dilakukan sebagai simbolik kepada kegagalan rejim DAPigs selama memerintah Pulau Pinang terhadap umat Islam.



Jika merujuk kepada pelan di bawah, sebuah masjid sepatutnya tersergam indah di Bayan Mutiara tetapi 'ghaib' apabila kerajaan DAP memerintah Pulau Pinang.



Anda masih ingat skandal Bayan Mutiara yang menimbulkan keresahan Lim Guan Eng DAPigs dan juga kemarahan umat Islam di Pulau Pinang?

Sehingga ke hari ini isu tersebut masih gagal diselesaikan oleh rejim DAPigs yang kononnya berjiwa rakyat malah tindakan mereka yang di pimpin kononnya oleh seorang Khalifah ciptaan PAS ini semakin menghimpit orang-orang Islam itu sendiri.

Berikut adalah beberapa gambar sewaktu ibadah korban dilakukan oleh ahli kariah Bayan Baru siang tadi di tanah yang sepatutnya diwartakan menjadi bangunan masjid di Bayan Mutiara!




Sedarlah wahai pencacai pakatan sekalian. janganlah anda dibutakan hati dengan retorik kononnya Guan Eng menjaga orang Islam di pulau Pinang melalui peruntukan berupa wang ringgit dan kebendaan sahaja, tapi disebaliknya tanah hak milik orang Islam yang bernilai jutaan ringgit tergadai begitu sahaja.

Usahlah tertipu dan terpedaya dengan permainan taktik licik Guan Eng mengabui mata orang Islam.

p/s: Tanah wakaf orang Islam pun sekarang diuruskan oleh CMI (Chief Minister Incorporated)

1 comment:

Anonymous said...

Itu lah maksudnya Allah tidak akan menangguh atau mempercepatkan ajal walau sesaat. Mungkin ajal lembu tu belum sampai maka lembu itu masih lagi hidup walaupun sudah disembelih.
Subhanallah...Ajal lembu itu ditentu oleh Allah dan bukannya tukang sembelih.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...