Pemain Bola Kelantan seorang Gay?? Oii..Jangan Ikut Bang Non

Pemain Kelantan, Afiq Azmi Dituduh Gay

Kesian pula aku tengok si Afiq Azmi nie. Memang susah kalau dah jadi tumpuan, lebih-lebih lagi si Afiq Azmi ini seorang lelaki kacak, tinggi dan mempunyai susuk tubuh yang sesuai untuk menjadi model antarabangsa.


Afiq atau nama sebenarnya Mohamad Afiq Azmi, 23,  mula menjadi tumpuan ramai setelah Afiq berjaya mencuri perhatian denga aksi cemerlang sewaktu bersama Kelantan sepanjang Piala Malaysia 2012 berlangsung. Selain itu, Afiq juga berjaya menempatkan diri menjadi pemain bola sepak tempatan yang popular.

Menurut portal murai.com.my, Afiq bukan saja dipuja peminat wanita. Malah, setiap kali gambar dan cerita mengenai dirinya disiarkan di mana-mana laman web, ada saja kritikan yang menuduh Afiq seorang lelaki homoseksual (Gay). Mungkin tuduhan itu dibuat hanya bersandarkan wajah jejaka yang berasal dari Kangar, Perlis ini boleh dikategorikan jambu.

Menurut info yang ada, Afiq Azmi difahamkan sudah tidak lagi single dan available kerana dia sudah pun mempunyai kekasih hati. Ia dibuktikan apabila sebuah blog anak tempatan telah menyiarkan foto mesra Afiq bersama seorang wanita bertudung.

Sebelum kita menuduh dan main serkap jarang saja, baik kita tunggu penjelasan dari Afiq sendiri dan apakah reaksi Afiq apabila dia dituduh gay.-Malaysian Digest

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...