Kompem!! @mansorhjothman Diisytiharkan Bakal Bertanding Di Parlimen Nibong Tebal Oleh Nuar! (Nah Peluru Pertama)

Akhirnya terjawab sudah teka teki siapakah calon yang bakal menggalas bendera PKR untuk bertanding di kerusi Parlimen Nibong Tebal dalam PRU13 akan datang ini.

Dalam ceramah penipu rakyat yang diadakan di Kampung Sungai Udang, DUN Sungai Acheh dalam kawasan Parlimen Nibong Tebal yang dihadiri hanya sekitar 1,500 orang semalam itupun majority adalah orang luar Nibong Tebal, dengan secara rasminya Anwar Ibrahim telah mengumumkan Mansor Othman, Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang sebagai calon PKR untuk bertanding di kerusi Parlimen Nibong Tebal. Lim Guan Eng dimaklumkan turut hadir dalam ceramah tersebut.

Chegu Bard nampaknya bakal makan hati setelah usaha keras selama ini nampaknya tidak dihargai oleh Anwar. Tambahan pula, penerimaan warga Nibong Tebal terhadap kehadiran Chegu Bard amatlah mengecewakan sekali dan ini membuatkan Anwar membuat keputusan untuk beralih kepada orang lain pula.
KLIK SINI.

Welcome Mansor. Kehadiran anda di bumi Nibong Tebal kami 'alu-alukan'.
Cuma nak minta Abang Chot tolong jawab sat luahan ketua AMK Cabang Nibong Tebal dibawah yang ternyata kecewa dengan anda. Jangan kata UMNO pula yang bayar kat Ibnu Yahya aka Arof ni. Tu pun sempat lagi Arof nak petik nama UMNO dalam PKR punya cerita. Maaqop Sintok punya Arop!!

Klik SINI untuk cerita rakan Blogger Penggempur Mutiara
Macam ni ke rupa kenyataan bakal MP Nibong Tebal? Untuk lihat video panas kenyataan di atas, klik SINI

Kesian Chot, di DUN Penanti dah tak laku dan rakyat disana dah tolak dia, mai nak buat 'taik' disini pula!
Chot tak memahami denyut nadi orang Nibong Tebal yang sebenarnya dan Chot tak layak untuk duduk di sini. Masalah orang Melayu Pulau Pinang pun banyak yang Chot gagal selesaikan dan bantu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...