Adlin Puaka Ni Mesti Dicari Sampai Dapat!



Entry pasal Adlin yang melampau aku pernah postkan sebelum ini(korang boleh sidebar belah kanan blog ni). Makin hari makin menjadi-jadi.

Harap pihak berkuasa ambil tindakan segera ke atas minah ni kerana boleh menimbulkan kemarahan ramai umat Islam di Malaysia ini.
Jangan bila dah berlaku perkara yang tak diingini terhadap Adlin ni baru nak kalut. Masa tu dah terlewat.
Orang Islam ada tahap sabarnya.

Kebebasan bersuara ada hadnya. Jangan melampau dan berlebihan sangat. Mungkin ini juga ciri kebebasan yang pakatan rakyat laung-laungkan, Boleh buat apa saja, beraja di mata bersultan di hati.

9 comments:

Anonymous said...

pukimak betul betina dajal ni...kalu aku dapat mau aku sondol sondol kepala konek aku dalam mulut sial dia ni...sah sah dia ni dah murtad...ahli neraka. haram jadah betul.

Anonymous said...

... belum sah lagi dia murtad. Sah murtad atau tidak hanya Mahkamah Syariah je yang boleh putuskan. Kenalah siasat, dakwa dan bicara dahulu. Tak boleh melulu. Jangan jadi macam orang PAS yang suka-suka tuduh orang murtad. Kalau dia tak murtad macamnana? Tak ke balik kat murtad tu pada si penuduh?

Betul ke dia yang tulis? Betul ke itu IC dia? Harapnya polis dapat siasat la secepat mungkin. Kalau benar ada pertuduhan yang perlu di jawab cepat-cepatlah dakwa dia kat Mahkamah Syariah.

Anonymous said...

dahsyatnya kata-kata dia ini, wajar disiasat, jika benar dia yang menulis semua ini bawa dia ke muka pengadilan..

Bingai @ Bangang said...

Aku setuju dengan Anon 7.40AM. Kena buat lapuran polis dan siasat. Belum pasti lagi akaun tersebut adalah miliknya. Pastikan dulu. Bila dah pasti, bawa ke muka keadilan dan selepas itu kita kempen/demo besar-besaran di rumah dia. Kalau betul dia maka ibubapa, abang/adik lelaki dan suami (sekiranya ada) juga berdosa kerana gagal memberikan didikan dan pimpinan yang sempurna. Mereka juga wajib bertanggungjawab!

Baca "Bila lelaki berkain batik" di Tendang Terajang.

Anonymous said...

Hrp jabatan agama, kem. dlm.negeri, polis@pihak bwajib...jalankanlah tugas anda...siasat betina ni betul2..klu benarlah mmng dia tulis smua tu...jatuhkan hukuman yg setimpal..klu kt negara Islam lain dah kena pancung@bakar dah betina ni...yg menghina Allah swt, Rasul & agama Islam..Perkasa & Pemuda Umno di mana anda?

Anonymous said...

OOooo, tak boleh baca aku menda nih, panas mendidih jer darah aku. Kalau aku dapat betina nih....

Anonymous said...

anon 1:31
Buat apa sondol batang hang kedalam mulut dia.... kena gigit naya lu ..
kan lebih baik sondol terus lubang puki dia terus... sedap sikit ...

Anonymous said...

Aku ingatkan kes ni dah selesai ...
Tapi aku rasa bukan orang yang dalam ni yang buat hal..
tak kan dis sebodoh itu nak tunjukkan identiti dia ..
Harap pihak berkuasa cepatlah buat kerja..
Darah aku dah mendidih juga ni ...

Anonymous said...

ini lah akibat nak sangat merdeka cara sign dgn british dahulu... akibatnya anak generasi bru kte skrg yg dpt akibatnya...
maaf la sbb ckp mcm ni. tp mmg betul.
anak didik generasi british. akedemi didahulukn. agama di kemudiankn.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...