Hot! Dokumen Bukti Chegubard Guna Kaum India Untuk 'Tikam' Mansor Dari Belakang??


Buat chegubard, kalau baca tajuk diatas jangan melenting pula.
Ini hanya satu persoalan/spekulasi bukannya tuduhan melulu.

Korang bacalah risalah diatas yang aku perolehi dari rakan kaum India yang mengatakan risalah ini bertebaran di kedai-kedai kopi di estet India di sekitar Parlimen Nibong Tebal.

Kesian Mansor, bukan kata India, melayu dan cina pun semua pakat tolak dia. Macamana la Anwar boleh letak Mansor awal-awal dah umum bakal calon PKR dalam PRU13 di Parlimen Nibong Tebal dan secara tak langsung mencerahkan harapan UMNO untuk menawan kembali kerusi panas tersebut.

Dikatakan juga, AMK Nibong Tebal juga membuat protes dalam senyap kerana chegubard tak terpilih sebagai calon hingga dikhbarkan baru-baru ini, ada ura-ura nak buat sidang akhbar untuk mendesak Anwar Ibrahim agar memilih juga chegubard dan menyingkirkan Mansor. Namun dibatalkan atas campurtangan pihak atasan.

p/s: lawak pun ada surat ni. Nak bodek pun agak-agak la. Kahkahkah
Apa yang telah chegubard bantu selesaikan masalah kaum India di Nibong Tebal?
Golongan muda India pernah dapat apa dari chegubard?
Apa jasa dan pertolongan yang chegubard selama ini di Nibong tebal terutamanya kepada semua kaum di Nibong Tebal selain dari adu domba, fitnah dan maki hamun saja????

1 comment:

Anonymous said...

Ini sudah kes masuk bakul angkat sendiri.. Warghkahkah... Dh terdesak bebenor nak jadi wakil rakyat gamaknya.. Org rombau tanak ekau ke?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...