Ahli Parlimen DAP Bakri Sertai BN?


Pembangkang boikot taklimat Dewan Rakyat

Seolah-olah mengotakan apa yang dihebohkan sebelum ini, hanya seorang ahli Parlimen pembangkang hadir taklimat ahli Dewan Rakyat hari ini.

Majlis taklimat yang bermula kira-kira jam 9.30 pagi  menyaksikan hanya ahli Parlimen Bakri dari DAP, Er Teck Hwa sahaja yang hadir ke upacara tersebut.

Menulis dalam laman mikro Twitter, Menteri Komunikasi dan Multimedia yang juga ahli Parlimen Kemaman, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek berkata, " hanya satu orang MP pembangkang yang hadir majlis taklimat Parlimen. Yg lain tak iktiraf?".

Pembangkang sebelum ini menegaskan mereka mahu boikot sesi Parlimen ke-13 yang akan bermula 24 Jun ini selagi tuntutan mereka tidak dipenuhi.

Antaranya, mereka mendesak supaya pengerusi dan timbalan pengerui Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) meletak jawatan kerana didakwa bersekongkol dalam penipuan PRU13.-SH

ITULAH TAJUK YANG SESUAI A.S GUNA KOT? 
BILAMANA HANYA AHLI PARLIMEN DAP BAKRI, JOHOR SAHAJA YANG HADIR MANAKALA 88 ORANG LAGI NAK TUNJUK BESAR KEPALA!
AHLI PARLIMEN PAKATAN HARAM JADAH BILA BERKELAKUAN BEGINI MEMBUATKAN RAKYAT SEMAKIN BENCI!

SUDAH-SUDAHLA MAIN POLITIK BANGSAT TU, SEKARANG MASA UNTUK SIAPA YANG MENANG BUAT KERJA BERKHIDMAT UNTUK RAKYAT DI KAWASAN MEREKA.
PETISYEN AKAN DIDENGAR TAK LAMA LAGI, KITA TUMGGU SAJA, NAK APA LAGI?

YANG PENTINGNYA SELAGI TAK ANGKAT SUMPAH TAK SAH JADI AHLI PARLIMEN DAN TAK HADIR SIDANG PARLIMEN SELAMA 6 BULAN MAKA GUGURLAH JAWATAN AHLI PARLIMEN TERSEBUT.

5 comments:

Anonymous said...

Dekat Barat pun, parti-parti pembangkang tak kurang ajar macam SAMSENG/PENGGANAS DAPigs/PKR ini! Awatlah bencana kepada bumi kita ini, warisan dan korban berzaman (dari sebelum dijajah British lagi) nenek moyang BUMIPUTERA Melayu/Islam dan BUMIPUTERA lain!

MAKCIK Tempurung.

(PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Temporung" untuk mengelirukan pembaca).


Anonymous said...

Pastikan gaji/elaun MP tak masuk

Hooray... mudah2an kawasan mereka sekali lagi adakan pilihanraya...

Celik mata hai Bumiputra apakah kita mau Negara ini di cemar dengan budaya2 yang di bawa masuk oleh puak2 dari keturunan pendatang??

PulauSpom

Pengundi Johor said...

Jika tak angkat sumpah MP bermakna telah mengkhianati pengundi yg telah memilih mrk. Mk selepas ini sia sialah mengundi mrk.

Anonymous said...

GURU NANAK
DATO' MUKA TAK SRI ANUAR A/L IBROHIEM LEBIH CHIN PHENG DARI CEMPENG PEMUSNAH NEGARA

Anonymous said...

Selagi AP pembangkang dari PR tidak mengangkat sumpah, maknanya mereka bukan AP yang sah. mereka juga tidak layak menerima apa2 elaun .. so sape nak bawak masalah rakyat dikawasan Parlimen mereka...lu jawab la sendiri.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...