Nik Aziz Berbulu Lihat Gambar Majlis Perkahwinan Saiful Bukhari Ni?


Ada blogger dan facebooker pro pakatan memandang serong terhadap gambar ini. Bagi aku tiada salahnya, Ustaz Nasharudin Mat Isa hadir untuk memenuhi undangan jemputan dari pengantin serta meraikan pasangan mempelai ini.
Bab bini Saiful tak tutup aurat tu, itu tanggungjawab Saiful la..

Takkan bergambar pun salah? Bagus Ustaz Nasha ni, berfikiran terbuka dan tidak jumud dalam sesuatu perkara. Perkara yang baik haruslah diraikan. Kenapa, ada masalah ke?

Puak Pas tak payah nak dengki dan sakit hati lah. Takkan marah sebab tak diundang kot?

3 comments:

Anonymous said...

NIK AZIZ TU SAPE? ORG TUA YG GILA TIDAK MEMBANTU UNTUK PENYATUAN UMMAH KE? KESIAN DAH JADI ORG BIASA TAK PAYAH LA KELUAR KENYATAAN MACAM SAMPAH LAGI.

Mustapha Ong said...

YaAllah jika sesuatu perkahwinan itu adalah wajib n fitrah, kenapa lah ada pihak yang berhasrat dengki? Nasib baik Saiful bukan berkahwin dengan lelaki yang sejenis dan berkoteh!

Kehadiran Nash di majlis itu salah k dari segi silaturrahim dan sebagai sahabat kedua-dua pengantin baru? Janganlah mana2 pihak nak mempolitikkan perkahwinan yang istemewa ini untuk kepentingan agenda mereka, termasuk atok Guru Aziz! Yang aneh nya tidak berlaku jika ABI hadir di majlis itu! Kita tunggu dan lihat apa yang akan berlaku pada perbicaraan kes Rayuan Saiful dalam tuduhan liwat ABI pada Julai akan datang. Apa ada petanda nya ABI akan kalah dan seterus nya akan lenyap nya karier dan masa hadapan beliau!

Anonymous said...

Nik Aziz tak mau tambah lagi ke ....
Lengkapakan kuota 4 yang dibenarkan... UAI dah masuk kuota 3...ada 1 lagi je tempat untuk Janda/Ibu tunggal...

100% sokong Nik Aziz lengkapkan kuota 4.....sebagai contoh ulamaa' yang mencontohi Rasullullah....

Tapi kalau yang ke-emepat tu Anak Dara 25 tahun.... mungkin kan tersiksa Nafkah Batinnya....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...